تغییرات و مشخصات تارا دنده ای تازه

به گزارش مجله گیلاسفا، گجت نیوز نوشت: مشخصات فنی و امکانات تارا دنده ای تازه با نام تارا V1 پلاس اعلام شد. نسخه تازه تارا دنده ای از گیربکس تازه و امکانات بیشتری بهره می برد.

تغییرات و مشخصات تارا دنده ای تازه

فهرست امکانات و مشخصات تارا دنده ای نو به وسیله ایران خودرو منتشر شد. این خودروساز میخواهد نسخه نو تارا دنده ای را با نام تارا V1 پلاس به بازار عرضه کند. ایران خودرو فهرست مشخصات تیپ V1 پلاس تارا را با کد 32209 در وب سایت خود منتشر کرد.

تارا V1 فعلی از امکاناتی چون کلیدهای بالابر شیشه ها در کنسول میانی، فرمان پلاستیکی، تریم پارچه ای، رینگ های اینچی فولادی و گیربکس 5 سرعته دستی بهره می برد؛ اما ایران خودرو اکنون تصمیم گرفته تا یک گیربکس نو به همراه آپشن های بیشتری را برای این خودرو در نظر بگیرد و آن را با نام تارا V1 پلاس روانه بازار کند.

مشخصات فنی تارا دنده ای نو

تارا دنده ای نو فقط در بخش گیربکس نسبت به قبل ارتقا پیدا نموده و سایر مشخصات فنی آن همچون قبل است. در واقع ایران خودرو به جای گیربکس 5 سرعت قدیمی این خودرو از یک گیربکس 6 سرعته نو استفاده نموده است.

سدان تارا V1 پلاس همچون قبل از یک پیشرانه TU5 پلاس بهره می برد که می تواند قدرتی برابر با 113 اسب بخار و گشتاور 144 نیوتن متر را به فراوری برساند. قدرت فراوری شده از این پیشرانه نیز اکنون به وسیله گیربکس 6 سرعته دستی به چرخ ها منتقل می گردد.

امکانات تارا V1 پلاس

تارا V1 پلاس اکنون به امکانات بیشتری چون آنتن کوسه ای، چراغ خوش آمدگویی، سنسور نور و باران، زیرآرنجی سرنشینان عقب، رودری های نو، انتقال محل دکمه های بالابر شیشه ها از وسط به روی درها، کنسول وسط، گرافیک نو برای چراغ های عقب، شیشه های دودی عقب و دوربین دید عقب مجهز شده است.

بعلاوه این خودرو از امکانات مدل قبلی نظیر نمایشگر 7 اینچی، تهویه الکترونیکی، آیینه های تنظیم شونده، فرمان برقی، کروز کنترل، سنسور فشار باد تایرها TPMS، سنسورهای عقب، سیستم ضد سرقت، سامانه کنترل پایداری، سامانه توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، ترمزهای ضد قفل و 2 کیسه هوای ایمنی نیز بهره می برد.

لازم به ذکر است تارا دنده ای نو یا تیپ V1 پلاس نسبت به تیپ قبلی خود ارتقا پیدا نموده و کماکان به عنوان پایه ترین تیپ از این سدان پرچمدار ایران خودرو محسوب می گردد؛ چرا که فاقد آینه های برقی، رینگ های آلومینیومی، سامانه ورود بدون کلید، دکمه استارت و سانروف است. ضمن این که ایران خودرو هنوز قیمت تیپ V1 پلاس را اعلام ننموده است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 مهر 1402 بروزرسانی: 12 مهر 1402 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1472

به "تغییرات و مشخصات تارا دنده ای تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات و مشخصات تارا دنده ای تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید