خبرنگاران تراکتور محبوب ترین باشگاه آسیا در سال 2020 انتخاب شد

به گزارش مجله گیلاسفا، تبریز - خبرنگاران - پس از یک هفته نظرسنجی در سایت AFC.com، تیم تراکتور به عنوان محبوب ترین باشگاه آسیا انتخاب شد.

خبرنگاران تراکتور محبوب ترین باشگاه آسیا در سال 2020 انتخاب شد

به گزارش روز آدینه این سایت، در این نظرسنجی که پس از برگزاری چندین نظرسنجی داخلی و چهار فینال منطقه ای برگزار گردید تیم تراکتور با کسب 751 هزار و 56 رای معادل 51.14 درصد از یک میلیون 468 هزار 683 رای به این عنوان دست یافت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با تبریک این عنوان به باشگاه تراکتور، بیان کرد این تیم تبریزی در نظرسنجی محبوب ترین تیم در ایران، آسیای میانه و جنوب آسیا نیز که از سوی این سایت برگزار گردید عنوان نخست را کسب نموده بود.

در این نظرسنجی پرسپولیس با کسب 317 هزار 943 رای معادل 21.65 درصد مجموع آرا در صندلی دوم محبوب ترین باشگاه های آسیا ایستاد.

تیم های پرسیجا جاکارتا، الوحدت اردن، الاتحاد سوریه، جوهر دارالتعظیم مالزی، سووان سامسونگ کره و شانگهای شینهوا چین نیز به ترتیب در رده های سوم تا هشتم این رده بندی قرار گرفتند.

تیم های تراکتور و پرسپولیس به ترتیب با قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر، نمایندگان مستقیم ایران در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا در فصل بعدی هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 472

به "خبرنگاران تراکتور محبوب ترین باشگاه آسیا در سال 2020 انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تراکتور محبوب ترین باشگاه آسیا در سال 2020 انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید