رندرهای تازه منتسب به اپل واچ سری 8 فاش شد

به گزارش مجله گیلاسفا، این روزها خبرهای زیادی در خصوص نسل هشتم ساعت های هوشمند اپل در رسانه های خبری و فضای مجازی دست به دست می گردد. به همین دلیل، یکی از افشاگران معروف حوزه فناوری جدیدترین رندرهای منتسب به اپل واچ سری 8 را با عنوان واچ سری 8 و واچ اکستریم ادیشن در فضای مجازی منتشر نموده است. گفته می گردد که هر دو ساعت هوشمند اپل با بدنه و نمایشگری تخت و مسطح در اختیار کاربران قرار می گیرند و با تغییرات چشمگیری که از زمان اپل واچ سری 7 شایعه شده بود، روانه بازار گجت های هوشمند شوند. در ادامه این تصاویر منتشر شده را مورد آنالیز قرار خواهیم داد.

رندرهای تازه منتسب به اپل واچ سری 8 فاش شد

جان پروسر، افشاگر معروف حوزه فناوری در همکاری مجددا خود با ایان زلبو رندرهای منتسب به اپل واچ سری 8 را فاش کرد. نکته جالب اینجاست این رندرها دقیقاً بعد از انتشار خبر یکی دیگر از افشاگران مبنی بر تخت بودن نمایشگر ساعت های هوشمند سری 8 اپل در فضای مجازی منتشر شد. باید اشاره کنیم زمانی که اپل واچ سری 7 در سپتامبر (شهریور ماه) سال جاری رونمایی شد، بسیاری از کارشناسان با تماشا قابلیت های متنوع این گجت پوشیدنی شگفت زده شدند. از این گذشته چندین رندری که آن ها قبل از معرفی رسمی اپل واچ سری 7 منتشر کردند، نسخه ای از ساعت هوشمند اپل را با لبه های صاف شبیه به طراحی آیفون 12 سال 2020 نشان می داد و این شایعه را ایجاد کرد که نسل هفتم ساعت هوشمند اپل با نمایشگر و لبه های مسطح در اختیار کاربران قرار می گیرد. در حالی که اپل میزان صفحه نمایش این ساعت هوشمند را به 41 و 45 میلی متر افزایش داد، اما زبان طراحی آن را با تغییر خاصی روبه رو نکرد تا این شایعات به نسل بعدی یعنی اپل واچ سری سری هشتم منتقل گردد.

این بار اما جان پروسر معتقد است که اپل واچ سری 8 با طراحی تازهی نسبت به طراحی تکراری سال های گذشته در اختیار کاربران قرار می گیرد. طبق تصاویر منتشر شده این دو افشاگر، اپل واچ سری 8 با بدنه ای تازه و تغییر یافته همراه با نمایشگری تخت و مسطح اما با لبه های گرد روانه بازار گجت های هوشمند خواهد شد. گفته می گردد که این تصاویر منتشر شده می تواند مربوط به ساعت هوشمند اکستریم ادیشن نیز باشد. در خصوص این نسخه از ساعت های هوشمند اپل روزنامه نگار معروف خبرگزاری بلومبرگ یعنی مارک گورمن پیش تر اعلام نمود که این نسخه احتمالاً نسخه جان سخت و بادوام تر از اپل واچ سری 8 خواهد بود. البته هنوز اطلاعات زیادی در خصوص این ساعت هوشمند در دسترس نیست.

همانطور که در ابتدای خبر نیز به آن اشاره شد، خبرهای مربوط به نسل تازه ساعت های هوشمند اپل این روزها بخش جدایی ناپذیر خبرهای دنیای تکنولوژی به شمار می فرایند، بنابراین بد نیست نگاهی به بعضی از این خبرها داشته باشیم. سال گذشته ما شاهد انتشار شایعاتی بودیم مبنی بر اینکه اپل واچ سری 7 با سنسور میزان گیری دمای بدن به کاربران پرتعداد اپل معرفی خواهد شد. پس از معرفی این ساعت هوشمند متوجه شدیم که این موضوع هم مانند بسیاری از شایعات دیگر نظیر طراحی تازه اپل واچ به واقعیت تبدیل نشده است. اما تحلیلگر مشهور و باسابقه محصولات اپل یعنی مینگ-چی کو اعلام نمود که سری تازه ساعت هوشمند اپل سنسور میزان گیری دمای بدن را تحت یک شرایط خاص دارا خواهد بود.

وی در این باره گفت: چالشی که اپل برای قرار دادن این سنسور با آن دست و پنجه نرم می نماید این است که دمای بدن بسته به محیطی که در آن قرار گرفته، تغییر می نماید. یک ساعت هوشمند نمی تواند ازنظر سخت افزاری دمای بدن را میزان گیری کند، بنابراین باید از یک الگوریتم بسیار دقیق برای میزان گیری دمای بدن استفاده گردد.

در خبر دیگری به این موضوع پرداخته شد که سنسور میزان گیری فشار خون حداقل تا سال 2024 به اپل واچ اضافه نخواهد شد. طبق اطلاعات منتشر شده در این خبر، سنسور فشار خون اپل واچ قرار نیست که فشار سیستولیک یا دیاستولیک واقعی کاربر را نشان دهد، بلکه این سنسور تنها قادر است تا شرایط فشار خون کاربر را اعلام کند که چگونه است. باید دید در روزهای آینده چه اخبار دیگری در خصوص این ساعت های هوشمند غول فناوری آمریکایی منتشر می گردد.

منبع: Notebookcheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1258

به "رندرهای تازه منتسب به اپل واچ سری 8 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای تازه منتسب به اپل واچ سری 8 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید