سه ماهه سوم 2020 در سیطره سامسونگ

به گزارش مجله گیلاسفا، کانتر پوینت پژوهش با انتشار گزارش سه ماهه سوم سال 2020، گفت بازار گوشی هوشمند تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است که باعث شده خرید گوشی هوشمند 32 درصد افزایش پیدا کند. برای مقایسه، فروش گوشی هوشمند در سه ماهه سوم سال 2019 نزدیک به 4 درصد کاهش پیدا کرد و به 366 میلیون دستگاه رسید.

سه ماهه سوم 2020 در سیطره سامسونگ

به گزارش خبرنگاران و به نقل از زومیت، سامسونگ در سه ماهه سوم سال 2020 در صندلی اول فروش گوشی قرار گرفته است. درواقع این شرکت بیشتر از سه سال گذشته گوشی راهی بازار نموده است. براساس اطلاعات منتشرشده، سامسونگ نسبت به سه ماهه قبل، 48 درصد افزایش فراوری تجربه نموده است.

طبق این گزارش، ریلمی سریع ترین شرکتی است که توانسته 50 میلیون دستگاه گوشی هوشمند راهی بازار کند. این دستاورد در حالی حاصل شد که اپل نتوانست سری جدید آیفون را در سه ماهه سوم سال 2020 راهی بازار کند و این گوشی ها در سه ماهه چهارم عرضه شدند.

سامسونگ تنها شرکتی است که در پنج منطقه مختلف توانسته بیشترین فروش و عرضه را تجربه کند. بعد از سامسونگ، هواوی عملکرد خوبی نشان داده است. اپل خارج از آمریکا و اروپا نتوانسته در بین 5 شرکت برتر فراوریکننده گوشی هوشمند قرار بگیرد.

کانترپوینت پژوهش اطلاعاتی هم از سهم گوشی های ساده (فیچرفون) منتشر نموده است. در سه ماهه سوم سال 2020 نزدیک به 74 میلیون دستگاه فیچرفون راهی بازار شده است. 24 درصد سهم این بازار در اختیار شرکت iTel و 14 درصد آن در اختیار HMD Global واقع شده است که گوشی نوکیا عرضه می نماید. صندلی سوم در اختیار تکنو است و بعد از آن نام سامسونگ دیده می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 393

به "سه ماهه سوم 2020 در سیطره سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه ماهه سوم 2020 در سیطره سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید