روز های سخت در انتظار مدیران پرسپولیس!

به گزارش مجله گیلاسفا، بدهی های خارجی سرخپوشان که همیشه دغدغه اصلی طرفداران و مدیران این باشگاه بوده، بار دیگر برای آن ها خطر ساز شده است.

روز های سخت در انتظار مدیران پرسپولیس!

پرسپولیسی ها که به دلیل وجود این بدهی های خارجی نتوانستند مجوز جذب بازیکن و مربی خارجی را از فدراسیون فوتبال ایران دریافت نمایند، بدون جذب بازیکن خارجی مد نظر خود راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شدند.

حالا این بدهی ها، باعث بسته شدن موقتی پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه شده است و اگر پرسپولیسی ها نتوانند تا مود مقرر فیفا بدهی های خود را بپردازند احتمالا جریمه های بیشتری گریبانگیر این باشگاه خواهد شد.

مدیران پرسپولیس هم که به خوبی از مقدار جرایم فیفا آگاه هستند، در این روز ها سعی دارند هر طور که شده با جذب اعتبار لازم بدهی های خود را تسویه نمایند.

البته باشگاه پرسپولیس امیدوار است تا با دریافت مطالبات حدود سه میلیون دلاری خود از کنفدراسیون فوتبال آسیا، مشکل بدهی های خود را حل نماید که تا اینجای کار در دریافت این مطالبات ناموفق بوده است.

لازم به ذکر است جمع بدهی های باشگاه پرسپولیس حدود 800 هزار دلار است که بخش اعظم این بدهی مربوط به گابریل کالدرون و دستیاران این سرمربی در پرسپولیس است.

شفقنا ورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 991

به "روز های سخت در انتظار مدیران پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز های سخت در انتظار مدیران پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید