زمین چمن مصنوعی دانشگاه صنعتی قم افتتاح شد

به گزارش مجله گیلاسفا، همزمان با افتتاح 29 پروژه ورزشی در دانشگاه های کشور، زمین چمن مصنوعی دانشگاه صنعتی قم نیز افتتاح شد.

زمین چمن مصنوعی دانشگاه صنعتی قم افتتاح شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، همزمان با افتتاح 29 پروژه ورزشی در دانشگاه های کشور، زمین چمن مصنوعی دانشگاه صنعتی قم نیز افتتاح شد.

زمین چمن مصنوعی دانشگاه صنعتی قم با حضور نظر پور معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع، صدیقی رئیس امور دانشجویان، علیزاده مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت ویدئو کنفرانس توسط دکتر رضایی نور، رئیس دانشگاه صنعتی قم افتتاح گشت.

دکتر رضایی نور در مراسم افتتاح پروژه زمین چمن مصنوعی دانشگاه صنعتی قم گفت: با توجه با بالا بودن سطح زه آب های سطحی در این منطقه و نامناسب بودن شرایط خاک آن خاکبرداری تا بستر مناسب انجام شد و حدود 80 مترمکعب با سنگ، لاشه چینی اجرا شده است.

وی اضافه کرد: این پروژه بیش از 1100 متر مکعب حجم عملیات خاکی داشته است که در 4 لایه با خاک مناسب خاکریزی و زیرسازی اجرا شده و 125 مترمکعب با ضخامت 10 سانتی متر بتن ریزی شده است. همچنین، چمن مصنوعی این پروژه از شرکت معتبری که تمام استاندارد های فیفا را دارا بوده و مورد تایید اداره استاندارد کشور نیز می باشد، تهیه شده است.

قابل ذکر است زمین چمن مصنوعی دانشگاه صنعتی قم به مساحت 1250 متر مربع، با صرف هزینه ای بالغ بر 3/500/000/000 ریال در طی دوسال به بهره برداری رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 208

به "زمین چمن مصنوعی دانشگاه صنعتی قم افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمین چمن مصنوعی دانشگاه صنعتی قم افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید