ساعت هوشمند مالی Ptron Force X11 با ویژگی تناسب اندام

به گزارش مجله گیلاسفا، به تازگی ساعت هوشمند جدیدی بنام Ptron Force X11 در هند عرضه شده است. این ساعت هوشمند ارزان دارای یک بدنه فلزی با صفحه نمایش 1.7 اینچی مربعی می باشد که حاشیه های نازکی نیز در اطراف دارد.

ساعت هوشمند مالی Ptron Force X11 با ویژگی تناسب اندام

به گزارش خبرنگاران، Ptron این ساعت هوشمند را به عنوان یک پوشیدنی تناسب اندام ارزان معرفی می نماید که دارای ویژگی های نظارت بر ضربان قلب، اشباع اکسیژن خون (SpO2)، فشار خون، ردیابی خواب و هفت حالت ورزشی می باشد. Ptron Force X11 دارای استاندارد ضدآب IP68 می باشد، عمر باتری آن 7 روز می باشد و در حدود سه ساعت می توان آن را به طور کامل شارژ کرد. این ساعت هوشمند با قیمت اولیه 2,799 روپیه در سایت آمازون به فروش می رسد. این ساعت هوشمند با گارانتی یک ساله و در رنگ های مشکی و صورتی به فروش می رسد.

ویژگی های ساعت هوشمند Ptron Force X11

Ptron Force X11 دارای یک صفحه نمایش 1.7 اینچی HD مربعی می باشد. یک دکمه navigation و یک میکروفون در کنار صفحه نمایش ساعت تعبیه شده است. این ساعت هوشمند از چندین صفحه نمایش پشتیبانی می نماید و می توان آن را با استفاده از برنامه DaFit تغییر داد. ساعت هوشمند نو Ptron Force X11 با گوشی های هوشمند دارای اندروید 4.4 یا بالاتر و iOS 9.9 یا بالاتر سازگار است. برنامه DaFit بعلاوه به کاربران امکان دسترسی به داده های سلامت و تنظیم یادآوری ها را نیز می دهد.

این ساعت هوشمند دارای 7 حالت ورزشی می باشد، در صورت کم تحرکی و کم نوشیدن آب این ساعت هوشمند یک یادآوری برای کاربر ارسال می نماید. نظارت بر اندازه کالری کاربران از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند می باشد. بعلاوه دارای یک گام شمار برای محاسبه گام های کاربر و مسافت طی شده می باشد.

Ptron Force X11 دارای بلوتوث نسخه 5 برای اتصال به تلفن های هوشمند می باشد. با استفاده از این محصول می توان برای کنترل دوربین از راه دور و پخش موسیقی استفاده کرد. ابعاد این ساعت هوشمند 255 در 49 در 12 میلی متر و وزن آن 37 گرم می باشد.

منبع: gadgets

منبع: فرارو
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1187

به "ساعت هوشمند مالی Ptron Force X11 با ویژگی تناسب اندام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند مالی Ptron Force X11 با ویژگی تناسب اندام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید