ستاره بازی در نقد مهاجرت بی هدف و بی دلیل است

به گزارش مجله گیلاسفا، خبرگزاری خبرنگاران- کارگردان فیلم سینمایی ستاره بازی گفت: این فیلم در نقد مهاجرت بی هدف و بی دلیل است.

ستاره بازی در نقد مهاجرت بی هدف و بی دلیل است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، آقای هاتف علیمردانی در نشست خبری فیلم ستاره بازی، گفت: ستاره بازی محصول تجربه های من در سال های گذشته است.

وی ادامه داد: هشتمین دوره ای است که در جشنواره حضور دارم در جشنواره سلایق مختلف وجود دارد و هر کسی فکر می نماید در حقش کوتاهی می گردد. من هم جای حمید نعمت الله را خالی میبینم و قطعا می توانست بهتر باشد.

وی اضافه نمود: فارغ از همه مسائل به نظرم جشنواره فجر تنها چراغ روشن سینما است و باید آن را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: در این سال ها دغدغه یک کار اقتباسی را داشتم. این کار به نوعی نقد مهاجرت بود. اگر قرار است به هر دلیلی از سرزمینمان برویم باید بدانیم کجا و برای چه می رویم.

آقای سرتیپی تهیه کننده فیلم هم گفت: بعد از کلمبوس تصمیم گرفتیم فیلمی متفاوت بسازیم. ساختن فیلم در کشوری دیگر با این شرایط ارزی بسیار سخت است.

وی ادامه داد قصه را خیلی دوست داشتم و به همین دلیل کار را آغاز کردیم و امیدوارم به دل مخاطب بنشیند.

خانم ملیسا ذاکری بازیگر این فیلم هم گفت: این چندمین همکاری من با آقای هاتف علیمردانی است. صبا از شخصیت من خیلی فاصله دارد و این کار را سخت تر می کرد، اما با یاری آقای علیمردانی به این نقش رسیدم.

خانم شبنم مقدمی به شکل تلفنی در این نشست گفت: نگاه آقای هاتف علیمردانی را به مسائل اجتماعی دوست دارم و هم خود آقای هاتف علیمردانی را که بدون اتکا به هیچ جریانی روی پای خودش ایستاده است.

وی اضافه نمود: آقای هاتف علیمردانی کارگردانی است که با آن تعامل دارم و کار با او برای من دلنشین است.

خانم مقدمی ادامه داد: مهاجرت بعد از سوگ دومین یونانی است که انسان را دگرگون می نماید و مهاجران این فیلم مهاجران موفقی نبودند. ناچاری و گرفتاری شخصیت ها من را به چالش کشاند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 641

به "ستاره بازی در نقد مهاجرت بی هدف و بی دلیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره بازی در نقد مهاجرت بی هدف و بی دلیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید