سفر به هند با کدام آژانس به صرفه تر است؟ (تور هند ارزان)

به گزارش مجله گیلاسفا، سفر به هند از هیجان انگیزترین و به یادماندنی ترین سفرهای گردشگران ایرانی محسوب می گردد؛ این کشور، سرزمین تنوع فرهنگ و جاذبه های گوناگون است.

سفر به هند با کدام آژانس به صرفه تر است؟ (تور هند ارزان)

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، تورهای 7 شب و 8 روزه هند در بسیاری از آژانس های مسافرتی و گردشگری با اقامت 3 شب در دهلی، 2 شب در آگرا و 2 شب در جیپور برگزار می گردد.

در آژانس الی گشت، خدماتی همانند بیمه مسافرتی، بازدید از دروازه هند، منار قطب، مرکز خرید در دهلی، کاخ ریاست جمهوری، بنای گاندی، به همراه یک وعده ناهار، بازدید از قلعه آمبر،کاخ شهر، جانتار مانتار، کاخ بادها، مرکز خرید به همراه یک وعده ناهار و یک گشت شهری با ناهار به مسافران ارائه می گردد. ترانسفر فرودگاهی، راهنمای تور در کشور هند، بازدید از تاج محل، قلعه قرمز آگرا به همراه یک وعده ناهار و راهنمای تور در شهرهای مقصد و ترانسفر بین شهرهای مقصد از خدمات دیگر الی گشت به گردشگران هند است.

در این مجموعه، تمامی ورودیه ها در کشور هند به عهده مسافر است.

اقامت در هتل های چهار ستاره Park Plaza Shahdara، Utkarsh Villas، Paradise و Park Plaza Shahdara برای هر نفر از شش میلیون و 350 هزار تومان آغاز می گردد.

این رقم در هتل های 5 ستاره ای همانند The Leela Ambience Convention Hotel Delhi،Courtyard Marriott Agra،

Crowne Plaza Jaipur Tonk Road و The Leela Ambience Convention Hotel Delhi برای هر نفر قیمتی معادل هشت میلیون و 130 هزار تومان است.

نرخ های اعلام شده به وسیله این آژانس برای تور 7 شب و 8 روز اعلام شده و این قیمت ها پکیج کامل به همراه پرواز با هواپیمایی ماهان است.

بعلاوه با نگاهی گذرا می توان دریافت که قیمت تورهای الی گشت با اختلاف تقریبی دو میلیون تومانی با توجه به درجه هتل، فرق دارد.

آژانس دلتابان پروازهای خود به دهلی را از سه خط هواپیمایی ماهان، ترکیش و امارات انجام می دهد. 7شب اقامت در هتل و 7 صبحانه بوفه، ترانسفر زمینی بین شهرهای دهلی، آگرا، جیپور و 4 گشت نیم روزی در هر شهر همراه با صرف نهار (ملاقات از 17 مکان دیدنی هند) و ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، راهنمای فارسی زبان در دهلی و انگلیسی زبان در شهرهای آگرا و جیپور از جمله خدماتی است که دلتابان به گردشگران ارائه می نماید.

هزینه اقامت در هتل های چهار ستاره GOLDEN TULIP OR SK PREMIUM PARK دهلی، ATULYAA TAJ UTKARSH آگرا و VESTA INTERNATIONAL جیپور برای هر نفر از 226 یورو آغاز می گردد و این رقم در هتل های پنج ستاره LEELA AMBIANCE OR CROWN PALAZA دهلی، RAMADA PLAZA آگرا و CROWN PLAZA جیپور به 374 یورو می رسد.

مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان حداقل قیمتی است که بابت بلیط هواپیما به نرخ هایی که در بالا آمده است، افزوده می گردد و نکته قابل توجه این که آژانس دلتابان نسبت به سایر آژانس های گردشگری از ایرلاین های متنوع تری برای پرواز به هند استفاده می نماید.

خدمات آژانس قصر شیرین در تور هند شامل سه روز گشت شهری با 3 وعده غذا، 7 شب اقامت در هتل با صبحانه، تور لیدر، ویزا، ترانسفر فرودگاهی و بین شهری، بیمه مسافرتی است؛ این مجموعه بعلاوه گشت هایی در شهر دهلی شامل بازدید از مقبره گاندی، مسجد جامع، کاخ قرمز، منار قطب، دروازه هند، ساختمان مجلس برگزار می نماید. از دیگر خدمات این مجموعه همراهی مسافران در شهر آگرا و در بازدید از تاج محل و قلعه قرمز آگراج و در شهر جیپور بازدید از قلعه آمبر، کاخ شهر، جانتار مانتار و کاخ بادها است.

آغاز قیمت در هتل های چهار ستاره COUNTRY INN & SUIT ، CLARKS SHIRAZ و HOTEL MANSINGH از 6 میلیون و 890 هزار تومان برای هر نفر آغاز می گردد و در هتل های پنج ستاره دیگری مانند LEELA AMBIENCE CONVENTION، RAMADA PLAZA AGRA و CROWN PLAZA JAIPUR این رقم به حداقل 8 میلیون و 200 هزار تومان می رسد.

این نرخ برای پکیج کامل به همراه پرواز با هواپیمایی ماهان محاسبه شده است.

قیمت هتل های 4 ستاره ای که الی گشت به مسافران پیشنهاد می دهد نسبت به هتل های مشابه آژانس قصر شیرین مقرون به صرفه تر است و آژانس لاچین سیر برای اقامت در یک هتل 5 ستاره پیشنهاد مقرون به صرفه تری نسبت به سایر آژانس ها دارد.

در آژانس لاچین سیر با بلیط رفت و برگشت پرواز ایرباس ماهان و اقامت در هتل های پنج ستاره Country Inn، Clarks Shiraz، Royal Orchid، Radisson Blu، Radisson blu، Crowne Plaza، Leela Ambience و Courtyard Marriott قیمت ها از 6 میلیون و 290 هزار تومان آغاز می گردد.

خدماتی که این مجموعه به گردشگران ارائه می نماید شامل صبحانه، راهنمای تور، گرفتن ویزای توریستی، ترانسفر فرودگاهی و بین شهری، 7شب اقامت در هتل با صبحانه، بیمه مسافرتی و راهنمای فارسی زبان است؛

سایر خدماتی که این مجموعه در سه شهر دهلی، آگرا و جیپور به مسافران می دهد، عبارتست از:

گشت دهلی: بازدید از منار قطب، دروازه هند، بنای یادبود گاندی، بازدید از محوطه کاخ ریاست جمهوری، مرکز خرید در دهلی.

گشت آگرا: بازدید از تاج محل و قلعه قرمز در آگرا.

گشت جیپور: بازدید از قلعه آمر،جانتارمانتار،کاخ شهر،کاخ بادها و مراکز خرید نیز جزو دیگر خدمات لاچین سیر است.

به گزارش خبرنگاران، با توجه به قیمت های اعلام شده به وسیله آژانس های گردشگری، لاچین سیر کمترین قیمت را برای تور هند دارد و خدماتی که آژانس الی گشت به مسافران ارائه می نماید، خدمات جامع تری است.در ضمن هواپیمایی ماهان بیشترین پرواز را در مقایسه با سایر ایرلاین ها برای سفر هند به خود اختصاص داده است.

منبع: همگردی
انتشار: 22 دی 1401 بروزرسانی: 22 دی 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1369

به "سفر به هند با کدام آژانس به صرفه تر است؟ (تور هند ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به هند با کدام آژانس به صرفه تر است؟ (تور هند ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید