آغاز ثبت نام اینترنتی پایه دهم مدارس شاهد

به گزارش مجله گیلاسفا، اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران طی اطلاعیه ای از شروع ثبت نام اینترنتی پایه دهم (دوره دوم متوسطه) مدارس شاهد در سال تحصیلی پیش رو از پنجم تیرماه اطلاع داد.

آغاز ثبت نام اینترنتی پایه دهم مدارس شاهد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به استرالیا برای تحصیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران طی اطلاعیه ای از شروع ثبت نام اینترنتی پایه دهم (دوره دوم متوسطه) مدارس شاهد در سال تحصیلی پیش رو از پنجم تیرماه اطلاع داد.

در اطلاعیه بنیاد شهید آمده است: ثبت نام پایه دهم (دوره دوم متوسطه) از پنجم تیرماه شروعشده و به مدت هفده روز ادامه خواهد داشت. بدیهی است گروه های ایثارگری متقاضی ثبت نام در مدارس شاهد می توانند تا خاتمه زمان ذکرشده نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند؛ لذا به همه خانواده های دانش آموزان شاهد و سایر گروه های ایثارگری ورودی در سال تحصیلی 1400-1399 توصیه می گردد تا قبل از خاتمه مهلت زمان مذکور به سامانه ثبت نام مدارس شاهد به آدرس www.saja.medu.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. تمام دفاتر و مناطق بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور آماده ارائه هدایت های لازم به خانواده های شاهد و ایثارگر در زمینه ثبت نام مدارس شاهد هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 101

به "آغاز ثبت نام اینترنتی پایه دهم مدارس شاهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز ثبت نام اینترنتی پایه دهم مدارس شاهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید