شفاف سازی روی آنتن زنده در خصوص آل کثیر ، ماجرا اصلا رقم قرارداد نیست!

به گزارش مجله گیلاسفا، مدیر تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به اینکه آیا باید قرارداد آل کثیر با این تیم پایین بیاید، ابراز کرد: نه نه، اصلا بحث کاهش قرارداد نیست.

شفاف سازی روی آنتن زنده در خصوص آل کثیر ، ماجرا اصلا رقم قرارداد نیست!

به گزارش خبرنگاران عیسی آل کثیر که سال نسبتا موفقی در پرسپولیس پشت سر گذاشته و گل دربی را به ثمر رسانده بود، در جابجایی تابستانی یکی از جابه جایی های مهم لقب گرفت که راهی سپاهان شد، اما هنوز قراردادش به طور رسمی ثبت نشده و نمی تواند برای طلایی پوشان به میدان برود.

این مهاجم در هفته اول فصل نو لیگ برتر جزو لیست نفرات سپاهان مقابل تراکتور نبود، اما باشگاه اصفهانی در پی ثبت قرارداد او در سازمان لیگ برای استفاده در ملاقات هفته دوم است.

مهدی سلیمی، مدیر تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر در مورد آخرین شرایط قرارداد آل کثیر مطرح نمود: قرارداد عیسی آل کثیر را منطبق و مثل بقیه بازیکنان به سازمان لیگ فرستادیم ولی آنها یک کامنت روی این قرارداد گذاشتند که طبق فرمت ابلاغی سازمان لیگ نیست و باید اصلاح گردد. این قرارداد مستلزم توافق ثانوی با بازیکن بود که هنوز انجام نشده ولی احتمالا امروز یا فردا انجام می گردد.

مدیر تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به اینکه آیا باید قرارداد آل کثیر با این تیم پایین بیاید، ابراز کرد: نه نه، اصلا بحث کاهش قرارداد نیست.

سلیمی در مورد اینکه آپشن های آل کثیر بیش از 20 درصد است و باید قراردادش اصلاح گردد، اظهار کرد: اصلا بحث مبلغ قرارداد عیسی آل کثیر برای ثبت قراردادش وجود ندارد و فقط فرمت قراردادش بوده که باید اصلاح گردد

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1402 بروزرسانی: 24 مرداد 1402 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1458

به "شفاف سازی روی آنتن زنده در خصوص آل کثیر ، ماجرا اصلا رقم قرارداد نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفاف سازی روی آنتن زنده در خصوص آل کثیر ، ماجرا اصلا رقم قرارداد نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید