پرسپولیس برنده جنجال نقل و انتقالاتی لیگ ایران

به گزارش مجله گیلاسفا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت علی وزیری پناه از باشگاه آرمان گهر سیرجان، کمیته شرایط با توجه به مصالحه و سازش طرفین قرار رد صادر کرد.

پرسپولیس برنده جنجال نقل و انتقالاتی لیگ ایران

* در پرونده شکایت باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس و آقای اسد بیگی، کمیته شرایط بازیکنان با استناد به مقررات حاکم بر موضوع؛ مستندات ابرازی و استدلال های فوق؛ دعوی باشگاه ذوب آهن علیه سینا اسدبیگی مبنی بر مطالبه غرامت و اعمال محرومیت مردود اعلام شد. بعلاوه دعوی باشگاه ذوب آهن علیه باشگاه پرسپولیس مبنی بر مطالبه غرامت رد شد.

* در پی شکایت ابراهیم زین الدینی از باشگاه شمس آذرقزوین، این باشگاه به پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 4 میلیون و 360 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

* با توجه به شکایت رضا رضایی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 65 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 45 میلیون و 17 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد. بعلاوه کمیته شرایط نسبت به دعوی خواستار به اندازه به مبلغ 180 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پی شکایت ایمان رازانی از باشگاه آرمان گهر سیرجان، کمیته شرایط با توجه به مصالحه و سازش طرفین قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت فرشید پاداش از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 630 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 35 میلیون و 534 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

آرای صادر شده ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف قابل تجدید نظر خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 23 دی 1401 بروزرسانی: 23 دی 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1370

به "پرسپولیس برنده جنجال نقل و انتقالاتی لیگ ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس برنده جنجال نقل و انتقالاتی لیگ ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید