ظرفیت پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی به تعداد اعضای هیأت علمی پیوند خواهد خورد

به گزارش مجله گیلاسفا، رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: قرار است در سال 1400 ظرفیت پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه به تعداد اعضای هیأت علمی و مرتبه علمی آن ها پیوند بخورد.

ظرفیت پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی به تعداد اعضای هیأت علمی پیوند خواهد خورد

محمدابراهیم اعلمی آل آقا، رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: بر اساس بخشنامه ابلاغی به دانشگاه، قرار است در سال 1400 ظرفیت پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی به تعداد اعضای هیأت علمی و مرتبه علمی آن ها پیوند بخورد.

اعلمی آل آقا اضافه کرد: بر همین اساس، ظرفیت پذیرش دوره کارشناسی برابر با تعداد اعضای هیأت علمی با ضریب چهار، ظرفیت پذیرش دوره کارشناسی ارشد برابر با تعداد استادیاران با ضریب دو و دانشیاران و استادان با ضریب سه، ظرفیت پذیرش دوره دکتری برابر با تعداد استادیاران تقسیم بر سه، تعداد دانشیاران تقسیم بر دو و استادان با ضریب یک محاسبه خواهد شد.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه اظهار کرد: آیین نامه مذکور به جهت تمهیدات به عمل آمده از قبل، تأثیر زیادی بر روی ظرفیت پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی ندارد و در این شرایط و با توجه به پیوند ظرفیت تحصیلات تکمیلی با مرتبه همکاران عضو هیأت علمی، موضوع ارتقاء مرتبه اعضای هیأت علمی جدی تر شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 560

به "ظرفیت پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی به تعداد اعضای هیأت علمی پیوند خواهد خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی به تعداد اعضای هیأت علمی پیوند خواهد خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید