عشوری: نفت مسجدسلیمان نباید درگیر مسائل پیش پا افتاده باشد، حق با کمالوند است

به گزارش مجله گیلاسفا، مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تأکید کرد، این تیم ریشه دار خوزستانی نباید درگیر مسائل پیش پا افتاده باشد.

عشوری: نفت مسجدسلیمان نباید درگیر مسائل پیش پا افتاده باشد، حق با کمالوند است

سینا عشوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره برد تیمش برابر پدیده مشهد گفت: شاید با توجه به شرایط پدیده بعضی این تصور را داشتند که کار راحتی داشتیم، ولی اصلاً اینطور نبود. ما بازی سختی داشتیم، ولی خوشبختانه بازیکنان به خوبی خواسته های کادر فنی را در زمین پیاده کردند و توانستیم سه امتیازی مهم بگیریم.

وی با اشاره به مسائل نفت مسجدسلیمان توضیح داد: بعد از بازی آقای کمالوند در این مورد صحبت کرد. او حق دارد که ناراحت باشد. تمرکز سرمربی فقط باید روی مسائل فنی باشد، ولی متأسفانه مسائل نفت مسجدسلیمان باعث می گردد تا کادر فنی جدا از مسائل فنی به فکر حل مسائل هم باشد. تیم ما نباید درگیر مسائل پیش پا افتاده باشد و امیدوارم مسئولان یاری نمایند تا هر چه زودتر نفت مسجدسلیمان در شرایط خوبی قرار بگیرد.

عشوری در خصوص بازی هفته چهارم تیمش مقابل فولاد خوزستان نیز خاطر نشان کرد: هدف ما چیزی جز برد نیست، ولی می دانیم کار سختی داریم، چون فولاد تیم زخم خورده ای است و می خواهد باخت های هفته های گذشته را جبران کند. امیدوارم ما در این بازی خانگی بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

مربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که بازی این تیم برابر فولاد در کدام استادیوم برگزار خواهد شد، گفت: هنوز این موضوع به صورت کامل معین نیست، ولی امیدوارم در استادیوم اختصاصی خودمان به میدان برویم.

وی راجع به اینکه چرا محمد طیبی به وسیله فراز کمالوند از تیم نفت کنار گذاشته شد، یادآور شد: به هر حال این موضوع تصمیم سرمربی بود و من برای طیبی آرزوی موفقیت دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1097

به "عشوری: نفت مسجدسلیمان نباید درگیر مسائل پیش پا افتاده باشد، حق با کمالوند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عشوری: نفت مسجدسلیمان نباید درگیر مسائل پیش پا افتاده باشد، حق با کمالوند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید