تور اروپا: فیروزجا در جمع ستاره های برتر رقابتهای شطرنج تیمی اروپا

به گزارش مجله گیلاسفا، حضور علیرضا فیروزجا به عنوان نماینده فرانسه در رقابت های قهرمانی شطرنج تیمی اروپا باعث شده انتظارات از تیم ملی شطرنج فرانسه افزایش یابد.

تور اروپا: فیروزجا در جمع ستاره های برتر رقابتهای شطرنج تیمی اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی شطرنج تیمی اروپا از 12 تا 21 نوامبر (21 تا 30 آبان) در هتل Toplice در شرق اسلوونی برگزار خواهد شد. این مسابقات در دو بخش آزاد و زنان به طور همزمان کار خود را پیگیری می نماید.

سایت شطرنجی chessbase در گزارشی به برگزاری این رقابت ها پرداخت و نوشت: دو تیم روسی (بخش مردان و زنان) به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت ها حاضر خواهند شد. در مجموع 39 تیم برای شرکت در مسابقات آزاد و 31 تیم برای رقابت در بخش زنان ثبت نام نموده اند. در مجموع 13 بازیکن با رنکینگ 2700 یا بالاتر در مسابقات حضور خواهند داشت.

یک جذابیت بزرگ برای هواداران شطرنج این است که ببینند تیم فرانسه با علیرضا فیروزجا به عنوان نفر اول این تیم چه عملکردی را از خود به جای می گذارد. فرانسه هرگز در این مسابقات مدال طلا کسب ننموده است.

بعلاوه این سایت شطرنجی اعلام نمود که گیری، الکساندر گریشچوک و فیروزجا از ستاره های برتر قهرمانی تیمی اروپا هستند و حضور این نام ها به جذابیت رقابتها افزوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1074

به "تور اروپا: فیروزجا در جمع ستاره های برتر رقابتهای شطرنج تیمی اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: فیروزجا در جمع ستاره های برتر رقابتهای شطرنج تیمی اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید