قرارداد ساخت 768 واحد مسکونی در کابل توسط قطر

به گزارش مجله گیلاسفا، وزارت شهرسازی افغانستان خاطرنشان کرد که قرارداد احداث یک شهرک با 768واحد مسکونی با هزینه 110 میلیون دلار با یک نهاد قطری امضا شده است.

قرارداد ساخت 768 واحد مسکونی در کابل توسط قطر

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نهاد الغرافه روز گذشته در ملاقات با محمودکرزی وزیرشهرسازی افغانستان اعلام نمود که این شهرک که سوی این نهاد تامین اعتبار می گردد در هفت طبقه و دارای دو مرکز بازرگانی، دو مدرسه، یک مسجد و یک یتیم خانه خواهد بود.

شاهد جوادالله رخا رئیس این نهاد در این ملاقات گفت که در بخش های مختلف از جمله کابل و استان فراه در غرب افغانستان برای احداث شهرک های دیگری یاری خواهد شد.

براساس گفته وزیر شهرسازی افغانستان این شهر در منطقه شاد خان در غرب شهر کابل در زمین به مساحت بیش از 25 هکتار زمین ساخته خواهد شد.

محمود کرزی، وزیر شهرسازی افغانستا ن گفت که سرمایه گذاری نهاد الغرافه را در این پروژه، مهم می دانسته و فرایند توزیع آپارتمان های این شهرک به مردم مستحق در پایتخت را از صلاحیت های ریاست جمهوری دانست.

نهاد غیر انتفاعی الغرافه از سال های پیش در افغانستان فعالیت دارد. مسؤلان این نهاد می گویند که قرار است زمینه صادرات میوه ها و سبزی های افغانستان را از استان فراه به دوحه قطر به وسیله هوایی نیز فراهم کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 346

به "قرارداد ساخت 768 واحد مسکونی در کابل توسط قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد ساخت 768 واحد مسکونی در کابل توسط قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید