قطع دسترسی روسیه به سوئیفت توسط اروپا آنالیز خواهد شد

به گزارش مجله گیلاسفا، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، آگوستو سانتوز سیلوا وزیر خارجه پرتغال طی سخنانی گفت که اتحادیه اروپا پیش از اتخاذ هر تصمیمی در مورد قطع ارتباط روسیه با سیستم نقل و انقالات اقتصادی بین المللی سوئیفت، کلیه جوانب فنی این اقدام را سنجیده و مشورت گسترده ای در مورد آن خواهد داشت.

قطع دسترسی روسیه به سوئیفت توسط اروپا آنالیز خواهد شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بر اساس این گزارش، سیلوا پس از کنفرانس خبری مشترک خود با وزیر خارجه روسیه گفت: هر تصمیمی از طرف اتحادیه اروپا باید توسط قوانین متناسب سنجیده گردد. بنابراین، هر تصمیمی اتخاذ گردد، مطمئناً ابتدا در اتحادیه اروپا به طور قانونی مورد بحث قرار خواهد گرفت.

به همین دلیل، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه نیز پس از اتمام کنفرانس خبری خود تاکید نمود که بسته های پیشنهادی طرف اروپایی برای قطع دسترسی روسیه به سیستم اقتصادی سوئیف فعلاً به حال تعلیق درآمده اند اما وی از اقدامات بعدی احتاقتصادی طرف اروپایی در قبال تحریم روسیه اظهار بی اطلاعی کرد ولی در عین حال گفت که مقامات روسیه خود را برای مواجهه چنین رخدادهای غیر مترقبه ای آماده نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 874

به "قطع دسترسی روسیه به سوئیفت توسط اروپا آنالیز خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع دسترسی روسیه به سوئیفت توسط اروپا آنالیز خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید