هامان: ناگلزمن در بایرن بهتر از گواردیولا و فلیک است

به گزارش مجله گیلاسفا، ستاره سابق تیم ملی فوتبال آلمان براین باور است که بایرن زیر نظر ناگلزمن بهتر از دوران گواردیولا و فلیک بازی می نماید.

هامان: ناگلزمن در بایرن بهتر از گواردیولا و فلیک است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسکای اسپورت، بایرن مونیخ فصل تازه بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا را با راهنمایی ناگلزمن جوان خیره کننده شروع نموده است.

بایرن در 6 بازی خود در بوندسلیگا 16 امتیاز کسب نموده است و در لیگ قهرمانان اروپا هم هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سرگذاشته است.

دیتمار هامان بازیکن سابق بایرن و تیم ملی فوتبال آلمان در ستایش از ناگلزمن گفت: بایرن کنونی ترسناک است. بازیکنان بایرن بعد از آمدن ناگلزمن سرشار از اعتماد به نفس شده اند و این نشانه بسیار بدی برای حریفان این تیم است.

او ادامه داد: ناگلزمن توانسته که نیکلاس سوله و لروی سانه را به روزهای اوج برگرداند؛ کاری که فلیک نتوانست انجام دهد. گواردیولا هم نتوانست در منچستر سیتی به خوبی از سانه بازی بگیرد اما ناگلزمن این بازیکن را در برترین شرایط خود قرارداده است و این توانایی او را می رساند.

هامان ادامه داد: ناگلزمن نشان می دهد که توانایی بالایی در کار کردن با بازیکنان دارد. به نظرم او هیچ مسئله ای با ستاره ها ندارد.بایرن در لیگ قهرمانان اروپا هم عملکرد درخشانی داشته است و به نظرم تنها لیورپول هم سطح بایرن نشان داده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1008

به "هامان: ناگلزمن در بایرن بهتر از گواردیولا و فلیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هامان: ناگلزمن در بایرن بهتر از گواردیولا و فلیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید