پاکسازی زباله های پارک جنگلی قلعه رودخان

به گزارش مجله گیلاسفا، زباله های پارک جنگلی قلعه رودخان فومن در یک حرکت نمادین و با شعار دوستی با طبیعت جمع آوری شد.

پاکسازی زباله های پارک جنگلی قلعه رودخان

به همت بعضی از تشکل های غیردولتی بومی و غیربومی و جمعی از کارکنان اداره حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی شهرستان فومن، زباله های پارک جنگلی قلعه رودخان فومن در یک حرکت نمادین و با شعار دوستی با طبیعت جمع آوری شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: زباله های به جا مانده مسافران در پارک جنگلی قلعه رودخان یکی از مسائل محیط زیست منطقه محسوب می گردد که هر ساله آسیب های جدی به محیط و زیبایی های طبیعت استان وارد می نماید.

مصطفی فلاح مجاور اضافه کرد: در یک حرکت نمادین بعضی از تشکل های غیردولتی بومی و غیربومی و جمعی از کارکنان اداره حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی شهرستان فومن، حدود 5 تن زباله های خشک رها شده در طبیعت را از این منطقه ها پاکسازی کردند.

او توضیح داد: علاوه بر اینکه دهیاری ها و بخشداری ها در روستاها وظایف جمع آوری و ساماندهی پسماند را بر مبنای قانون برعهده دارند، اداره حفاظت محیط زیست فومن نیز ماهانه به یاری گروه های مردم نهاد به پاکسازی نقاط گردشگری می پردازد.

قلعه رودخان مشهور به هزار پله از منطقه ها گردشگری مهم استان گیلان در 20 کیلومتری جنوب غربی شهرستان فومن طبیعت چشم نواز جنگلی و باشکوهی دارد و جذابیت های فراوانی برای علاقه مندان به محیط زیست و گردشگران ایجاد نموده است.

بیشتر بخوانید

شهرستان فومن در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

خبرنگاران گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 مهر 1401 بروزرسانی: 27 مهر 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1332

به "پاکسازی زباله های پارک جنگلی قلعه رودخان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکسازی زباله های پارک جنگلی قلعه رودخان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید