پخش آنلاین زیارت اربعین؛ از طریق سامانه ارتباطی پیشتازان در شبکه شاد

به گزارش مجله گیلاسفا، تهران (پانا) - سرپرست خبرگزاری پانا و معاون فعالیت های دانش آموزی سازمان دانش آموزی به جزئیات راه اندازی پویش دانش آموزی عشاق الحسین(ع) در فضای مجازی و در بستر شبکه شاد پرداخت.

پخش آنلاین زیارت اربعین؛ از طریق سامانه ارتباطی پیشتازان در شبکه شاد

اردشیر دهقانی در گفت وگو با پانا گفت: سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران در راستای تحقق ساحت تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان و در پاسخ به علایق مذهبی آنان که به لحاظ شرایط کنونی نتوانستند همچون سنوات گذشته با راهپیمایی عظیم اربعین حسینی همراه شوند پویش دانش آموزی عشاق الحسین(ع) را در فضای مجازی و در بستر شبکه شاد راه اندازی کرد تا دانش آموزان بتوانند ارادت قلبی خود را به اباعبدالله الحسین (ع) و خاندان مطهرش ابراز کنند.

وی اضافه کرد: پویش دانش آموزی عشاق الحسین (ع) در سه بخش اصلی موکب های خانگی، پیاده روی مجازی اربعین و پخش آنلاین زیارت اربعین و زیارت مأثوره که از سوی دانش آ موزان شرکت کننده در سوگواره نوگلان حسینی به طور زنده از کانال سازمان دانش آموزی در شبکه شاد (ساپ) پخش خواهد شد.

دهقانی گفت در بخش موکب های خانگی دانش آموزان با فضا سازی و سیاهپوش کردن منازل خود اقدام به پخش نوحه و زیارت کرده و به اعضای خانواده خود نذری می دهند.

سرپرست خبرگزاری پانا و معاون فعالیت های دانش آموزی سازمان دانش آموزی ادامه داد: در بخش پیاده روی مجازی اربعین حسینی با توجه به این که از نجف تا کربلا 1452 عمود وجود دارد و در پیاده روی اربعین زائرین هر روز به طور متوسط 400 عمود را طی می کنند لذا دانش آموزان می توانند به نیت هر عمود یک آیه و یا هر تعدادی که توانایی آن را دارند را خوانده و به روح مطهر اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش نثار کنند.

وی اضافه کرد: پحش زنده زیارت اربعین که از دیگر برنامه های این پویش دانش آموزی است؛ دانش آموزان می توانند رأس ساعت 14 امروز روز اربعین از طریق سامانه ارتباطی پیشتازان (ساپ) کانال سازمان دانش آموزی در شبکه شاد شاهد پخش آنلاین زیارت اربعین از سوی دانش آموزان شرکت کننده در سوگواره نوگلان حسینی باشند.

دهقانی گفت: دانش آموزان می توانند از اقدامات خلاقانه و ارزشمند خود که در این راستا انجام می دهند فیلم و یا عکس تهیه کرده و از طریق سازمان دانش آموزی استان های خود به سامانه ارتباطی پیشتازان (ساپ) کانال سازمان دانش آموزی در شبکه شاد ارسال کرده و در این پویش معرفتی شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 247

به "پخش آنلاین زیارت اربعین؛ از طریق سامانه ارتباطی پیشتازان در شبکه شاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش آنلاین زیارت اربعین؛ از طریق سامانه ارتباطی پیشتازان در شبکه شاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید