پرسپولیس در حد و مقدار خودش نبود، مرکز زمین نقطه ضعف سرخ ها بود

به گزارش مجله گیلاسفا، به گزارش خبرنگاران، حسین عبدی پس از شکست سه بر صفر پرسپولیس مقابل الهلال عربستان گفت: پرسپولیس نتوانست در حد خودش ظاهر گردد. الهلال خیلی بهتر بازی کرد و بازیکنان پرسپولیس در حد و مقدار خودشان نبودند.

پرسپولیس در حد و مقدار خودش نبود، مرکز زمین نقطه ضعف سرخ ها بود

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: این را باید گفت حالا قرار نیست انتقاد کنیم و باید الان از این تیم حمایت کامل کرد تا در لیگ برتر نتایج خود را تکرار کند. در این ملاقات ریزه کاری هایی وجود داشت که پرسولیس می توانست خیلی بهتر عمل کند.

او درباره عملکرد ضعیف بازی سازهای پرسپولیس ادامه داد: من فکر می کنم بازیکنان الهلال همانند سلمان فرج، کانو و… در میانه میدان فوق العاده تر از بازیکنان خط میانی پرسپولیس بود. نمی دانم چه اتفاقی در پرسپولیس افتاده بود. شاید تأخیر در پرواز به عربستان یا عدم برگزاری بازی رسمی باعث شد تا پرسپولیس خودش نباشد.

عبدی درباره عملکرد بازیکنان ذخیره این تیم گفت: تعویضی ها در حد خودشان نبودند و آنها هم کاری نتوانستند نمایند.

وی در سرانجام گفت: حالا پرسپولیس باید خودش را بازسازی کند. من فکر می کنم باید بررسی بهتری نسبت به الهلال اتفاق می افتاد چون من ندیدم بازیکنی همانند الدوساری را مهار نمایند. پرسپولیس احتیاج به یک بازسازی کامل روحجی و روانی دارد تا هرچه زودتر برای لیگ برتر آماده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1035

به "پرسپولیس در حد و مقدار خودش نبود، مرکز زمین نقطه ضعف سرخ ها بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در حد و مقدار خودش نبود، مرکز زمین نقطه ضعف سرخ ها بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید