پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 30 خرداد 1400

به گزارش مجله گیلاسفا، براساس آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، روز های آینده برای استان تهران آسمانی صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد و در ارتفاعات استان در ساعات بعدازظهر گاهی افزایش موقت ابر پیش بینی می گردد.

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 30 خرداد 1400

فردا یکشنبه 30 خرداد 1400 هوای تهران صاف خواهد بود و گرما ادامه دارد و شرایط شاخص آلودگی هوا نیز سبزخواهد بود.

کمترین و بیشترین دمای امروز تهران

برای امروز آسمان تهران صاف گاهی با وزش باد پیش بینی می گردد حداکثر دما 36 درجه و حداقل دما 27 درجه باشد.

پیش بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا دما 35 درجه سانتیگراد خواهد بود

دمای امروز از 27 درجه به مرور و در طول روز به 36 درجه خواهد رسید. همچنین آسمان تهران فردا (30 خرداد) صاف همراه با وزش باد و با حداقل دمای 26 و حداکثر دمای 35 درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (31خرداد) نیز صاف همراه با وزش باد و با حداقل دمای 26 و حداکثر دمای 36 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

جدول دمای هوا را تا اخر هفته ببینید:

شرایط شاخص آلودگی هوای تهران امروز و فردا

با تداوم وزش باد مؤثر از صبح امروز (29خرداد ماه) کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل قبول قرار خواهد گرفت. با برقراری جو نسبتا آرام و کاهش تندی باد طی روز شرایط مناسب جهت پراکندگی آلاینده ها فراهم نخواهد شد.

عدم وزش باد مؤثر تا ساعات پایانی امروز (29خرداد ماه) و افزایش ترافیک شامگاهی باعث افزایش غلظت ذرات معلق می گردد؛ بنابراین برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

پیش بینی شرایط آب و هوای کشور تا چند روز آینده

براساس تحلیل الگو های هواشناسی طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی است. امروز و فردا در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده پیش بینی می گردد.

طی این مدت به ویژه در ساعات بعدازظهر در استان های ایلام، خوزستان و بوشهر باد و گرد و خاک و در استان های آذربایجان شرقی، زنجان، همدان، مرکزی، اصفهان، قم، یزد و جنوب سمنان افزایش سرعت وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک در برخی ساعات پیش بینی می گردد.

نقشه شرایط جوی کشور طی امروز

از امروز تا سه شنبه در شرق کشور واقع در استان های خراسان جنوبی، شرق کرمان و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید پیش بینی می گردد که در برخی ساعات سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

امروز دریای خزر و طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود. آسمان تهران امروز صاف و گاهی با وزش باد پیش بینی می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 869

به "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 30 خرداد 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 30 خرداد 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید