چرا امین قاسمی نژاد پرسپولیسی نشد؟

به گزارش مجله گیلاسفا، خبرنگاران: امین قاسمی نژاد مهاجمی که با کلی سروصدا در ابتدای فصل به استقلال پیوسته بود، بعد از قریب به 6 ماه حضور در این باشگاه از استقلال جدا و راهی گل گهر شد. این جدایی در حالی رخ داد که دوباره شایعه شد پرسپولیس به جذب او علاقه نشان داده و بدش نمی آید این بازیکن را به خدمت بگیرد.

چرا امین قاسمی نژاد پرسپولیسی نشد؟

به گزارش خبرنگاران، جذب قاسمی نژاد برای پرسپولیس در زمستان به مراتب از جذب این بازیکن در تابستان سخت تر بود. پرسپولیس و یحیی گل محمدی که از خرید مهاجم برزیلی ناامید شده و زمان اندکی برای جذب مهاجم داشتند، بعد از شنیدن این موضوع که قاسمی نژاد قصد جدایی از استقلال را دارد دوباره برای داشتن این مهاجم چراغ سبز نشان دادند، ولی قاسمی نژاد فقط در صورتی می توانست پیراهن پرسپولیس را به تن کند که رضایتنامه اش را از استقلال می گرفت.

در استقلال، اما فرهاد مجیدی مخالف جدایی قطعی قاسمی نژاد بود؛ در نهایت آبی ها فقط به صورت قرضی حاضر به واگذاری این مهاجم شدند. از آنجا که استقلال علاقه ای به دادن بازیکن قرضی به تیم رقیب ندارد، در نتیجه این بازیکن را به باشگاه گل گهر آنهم تا انتها فصل قرض دادند. به این ترتیب، امین قاسمی نژاد نیم فصل دوم را در تیمی سپری خواهد نمود که مثل پرسپولیس در ابتدای فصل خواستار جذبش بود.

منبع: فرارو
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1196

به "چرا امین قاسمی نژاد پرسپولیسی نشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا امین قاسمی نژاد پرسپولیسی نشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید