گلکسی M04 و A04e یک قدم به رونمایی نزدیک تر شدند

به گزارش مجله گیلاسفا، به تازگی شاهد حضور دو گوشی مالی گلکسی M04 و گلکسی A04e در پایگاه داده بلوتوث SIG بودیم که این یعنی به رونمایی از آن ها نزدیک تر شده ایم.

گلکسی M04 و A04e یک قدم به رونمایی نزدیک تر شدند

اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ میخواهد دو گوشی مالی دیگر را هم به سبد محصولات مقرون به صرفه قیمت خود اضافه کند. این دو محصول تحت عنوان گلکسی A04e و گلکسی M04 شناخته می شوند و به تازگی در پایگاه داده وب سایت صدور گواهی بلوتوث SIG هم دیده شده اند.

سامسونگ در حالی میخواهد از این دو گوشی رونمایی کند که چند ماه قبل از دو مدل گلکسی A04 و A04s هم رونمایی نموده بود. مدل های تازه از بلوتوث 5.0 بهره می برند اما از مشخصات فنی دقیق آن ها اطلاعات زیادی در اختیار نداریم. البته در ماه آگوست بود که A04e در گیک بنچ دیده شد و آنجا بود که متوجه شدیم پردازنده ای که به عنوان قلب تپنده در آن ایفای نقش خواهد نمود، هلیو G35 خواهد بود.

هلیو G35 پردازنده ای 12 نانومتری است که از 8 هسته از نوع Cortex-A53 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز بهره می برد. تراشه ای که با توجه به نوع هسته آن می توان متوجه شد که برای داشتن تجربه ای حداقلی از سیستم عامل اندروید مناسب است و نباید انتظار زیادی از آن داشت.

بعلاوه با استناد بر همین بنچمارک می توانیم بگوییم در کنار این تراشه، 3 گیگابایت رم هم برای گلکسی A04e در نظر گرفته خواهد شد. حال آیا ترکیب سخت افزاری دیگری هم برای این گوشی در نظر گرفته می گردد یا خیر پرسشی است که برای پاسخ آن باید منتظر بمانیم.

به احتمال زیاد دقیقا همین مشخصات را برای گلکسی M04 هم باید ببینیم چرا که این گوشی هم اخیرا در بنچمارک گیک بنچ و با همین مشخصات دیده شده است. بخش دیگری که این دو گوشی در آن کاملا مشابه خواهند بود رابط کاربری و سیستم عامل است که اگرچه خبر خاصی در رابطه با این موضوع منتشر نشده اما به احتمال بسیار فراوان باید شاهد اندروید 12 باشیم.

از بابت تاریخ رونمایی و عرضه دقیق گلکسی A04e و M04 خبری نداریم اما با توجه به اینکه این دو گوشی در مرحله دریافت گواهی قرار دارند، انتظار می رود تا قبل از خاتمه سال 2022 رسما راهی بازار شوند.

منبع: Gizchina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 مهر 1401 بروزرسانی: 25 مهر 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1331

به "گلکسی M04 و A04e یک قدم به رونمایی نزدیک تر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی M04 و A04e یک قدم به رونمایی نزدیک تر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید