گل محمدی: در این 2 سال یک تیم کامل از پرسپولیس رفت؛ باید صبور باشیم و به بازیکنانمان اعتماد کنیم

به گزارش مجله گیلاسفا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید مجموع بازی خوبی از سوی دو تیم انجام شد، در نیمه اول با توجه به تغییرات نیمه خوبی پشت سر گذاشتیم.

گل محمدی: در این 2 سال یک تیم کامل از پرسپولیس رفت؛ باید صبور باشیم و به بازیکنانمان اعتماد کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یحیی گل محمدی بعد از دیدار تیمش مقابل گل گهر در نشست خبری گفت: در مجموع بازی خوبی از سوی دو تیم انجام شد. در نیمه اول با توجه به تغییرات نیمه خوبی پشت سر گذاشتیم. این تغییرات باعث شد کمی ناهماهنگ باشیم اما هر زمان در زمین حریف پاس دادیم به موقیت رسیدیم و در ضربات ایستگاهی خطرناک بودیم.

وی اضافه کرد: در زمان خیلی بدی گل خوردیم و این کار ما را سخت کرد. نیمه دوم خوب بازی کردیم و به بازی سرعت دادیم و فرصت های خوبی کسب کردیم. وقتی پاس می دادیم کارمان شکل می گرفت و در عمق و کناره ها برتر بودیم. در مجموع می تونستیم این بازی را ببریم ولی گل بد موقعی خوردیم. گل گهر روی ضربات ایستگاهی خیلی قوی بود و نباید این همه به حریف ضربات ایستگاهی می دادیم. بازیکنان ما برای اینکه جبران کنند خیلی زحمت کشیدند، می شد برنده باشیم ولی این اتفاق رخ نداد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص تغییرات در ترکیب امروز تیمش گفت: در بازی قبلی هم گفتم، وقتی بازی ها زیاد است فرصت زیاد است بازیکنان با هم هماهنگ شوند ولی در این 2 سال در هر پستی بازیکن از دست دادیم و یک تیم کامل از پرسپولیس رفت. این شرایط سخت است و جذب بازیکن و استخدام آنهایی که با باشگاهشان قرارداد دارند، سخت است. بازیکنان تازه ما هم نیاز به اعتماد ما دارند و این فرایند زمانبر است تا تیم ساخته شود. این مشکل را در 2 سال اخیر بارها برخورد کردیم و بازیکنان خوبمان جدا شدند ولی این بازیکنان هم در حد و توان زحمت می کشند. کنار بازیکنان قدیمی تجربه کسب می کنند. باید به آنها اعتماد کرد و فضا را برای آرامش آنها فراهم کرد.

گل محمدی در خصوص اینکه هواداران تیمش نگران شرایط این تیم در راه تکرار قهرمانی هستند گفت: یکسری مسائل داریم که جای گفتن آنها اینجا نیست. همه اتفاقاتی که علیه تیم افتاده برای ما رخ داده است. فقط بحث جدایی بازیکنان نیست و مسائل دیگری هم داریم. اینها مسائلی نیست که در این کنفرانس صحبت شود. باید صبورتر باشیم و نقاط ضعفمان را برطرف کنیم.

وی در خصوص اینکه گفته می شود قرار است بازیکنان تاجیکستانی به این تیم اضافه شوند گفت: با این 2 بازیکن صحبت هایی شده است. فردا آخرین روز جابجایی است، باید تا فردا صبر کنیم، هنوز چیزی صد در صد درست نشده است و باید منتظر بمانیم. باید دید شرایط تیم چگونه پیش می رود. باید با گرفتن بازیکن نقاط ضعف را برطرف کنیم اما جذب بازیکنی که در شرایط بازی باشد و کیفیت خوبی داشته باشد راحت نیست. ان شاالله رضایت هواداران را رفته رفته به دست می آوریم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که این تیم همیشه در ترکیب تیمش ثبات داشته و چرا امروز این تیم با تغییرات زیاد وارد زمین شد تاکید کرد: همه بازیکنان ما در یک سطح هستند. بازیکنی نداریم که خیلی با بقیه اختلاف فنی داشته باشد. باید از انرژی همه استفاده کنیم. همه بازیکنانم جانانه با تمام کمبودها تلاش می کنند. باز هم می گویم باید به آنها اعتماد کرد. این تغییرات نسبت به بازی قبل وجود داشت ولی چون با سیستم تازه کم تمرین کرده بودیم ولی انصافا در نیمه اول خوب بازی کردیم. باز هم در نیمه دوم تغییرات داشتیم و 5 تعویض کردیم، هر بازیکنی وارد زمین می شود با جان مایه می گذارد و باید به آنها اعتماد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1065

به "گل محمدی: در این 2 سال یک تیم کامل از پرسپولیس رفت؛ باید صبور باشیم و به بازیکنانمان اعتماد کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: در این 2 سال یک تیم کامل از پرسپولیس رفت؛ باید صبور باشیم و به بازیکنانمان اعتماد کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید