یک شایعه نو از بازگشت اگزینوس به سری گلکسی S24 خبر می دهد

به گزارش مجله گیلاسفا، سری گلکسی S23 برای اولین بار بعد از سال 2015، به طور کامل با یک چیپست و به طور تعیین با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 راهی بازار شدند. ما انتظار داشتیم که برای سری گلکسی S24 هم این رویکرد تکرار گردد ولی طبق گزارش منتشر شده از یکی از خبرگزاری های کره ای، ظاهرا قرار نیست این اتفاق بیفتد.

یک شایعه نو از بازگشت اگزینوس به سری گلکسی S24 خبر می دهد

در گزارش خبرگزاری Maeil آمده که سامسونگ در حال آماده سازی اگزینوس 2400 است و این شرکت میخواهد برای سری گلکسی S24 از این تراشه استفاده کند. البته باید با شک و تردید زیادی این گزارش را در نظر بگیریم زیرا کوالکام و سامسونگ یک قرارداد امضا نموده اند که بر اساس آن برای چند سال، سری گلکسی S قرار است صرفا با چیپست های اسنپدراگون راهی بازار شوند.

البته دقیقا تعداد سال هایی که قرار است سامسونگ برای گوشی های سری گلکسی S صرفا از چیپست های اسنپدراگون استفاده کند، اعلام نشده است. اما در هر صورت با توجه به اینکه سری گلکسی S23 اولین نتیجه این همکاری به شمار می رود، به احتمال زیاد حداقل سری گلکسی S24 هم صرفا مبتنی بر تراشه اگزینوس خواهند بود.

در بخش دیگر این گزارش به آماده سازی گلکسی S23 FE اشاره شده که قرار است با چیپست قدیمی اگزینوس 2200 به دست کاربران برسد. در همین زمینه دو نفر از افشاگران مدتی قبل گزارش مشابهی منتشر نموده بودند. ظاهرا این گوشی در نیمه دوم 2023 از راه می رسد و قیمت آن حدود 600 دلار خواهد بود. بعلاوه به نظر می رسد سامسونگ با تغییر در طراحی اگزینوس 2200 توانسته عملکرد خطوط فراوری آن را بهبود ببخشد و در نتیجه بازده فراوری آن بهتر شده است.

برای یادآوری باید بگوییم که اگزینوس 2200 همان تراشه استفاده شده در گوشی های سری S22 است و سامسونگ به علت نگرانی های مربوط به داغ شدن بیش از حد، عملکرد پردازنده گرافیکی آن را کاهش داده بود. حالا با توجه به اینکه صحبت از تغییر در طراحی این تراشه شده، ممکن است عملکرد و مصرف انرژی آن بهتر از مدل اصلی شده باشد.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

45,277,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

6,982,500

تومان

خرید گوشی از خبرنگاران

مشاهده همه

منبع: AndroidAuthority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 فروردین 1402 بروزرسانی: 15 فروردین 1402 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1405

به "یک شایعه نو از بازگشت اگزینوس به سری گلکسی S24 خبر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک شایعه نو از بازگشت اگزینوس به سری گلکسی S24 خبر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید