تور دهلی: 12 سفر جاده ای در هند که طی یک سال باید بروید (قسمت اول)

به گزارش مجله گیلاسفا، لذت سفر در کنار دوستان و گشت و گذار در برترین و زیباترین جاذبه های هند را در سفرهای جاده ای به هند تجربه کنید و از منظره ها و طبیعت بی نظیر در سفر 12 روزه جاده ای در هند بیشترین استفاده را ببرید. با خبرنگاران همراه باشید.

تور دهلی: 12 سفر جاده ای در هند که طی یک سال باید بروید (قسمت اول)

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

هیچ چیزی هیجان انگیزتر از این نیست که از پنجره به سمت پایین جاده نگاه کنید، و در کنار دوستان به سفر ادامه دهید. کشوری مانند هند، مملو از جاذبه های زیبا و متنوع است، که زیبایی یک سفر جاده ای صرفا به عنوان یک بخش کوچک از سفر به شمار می رود. ما در اینجا 12 تا از برترین سفرهای جاده ای ممکن در هندوستان که شما باید در طی امسال از آنها تماشا کنید را معرفی می کنیم.

بمبئی به گوا

برای علاقه مندان سفر جاده ای با ماشین و دوچرخه دانستن جهت برای انتخاب برترین جاذبه ها مهمترین مسئله به شمار می رود، سفر جاده ای بمبئی به گوا هیچ چیز برای مجذوب کردن شما کم ندارد. منظره هایی بسیار زیبا، از غرب تا انتهای جاده و انتخابی برتر برای اقامت در مومبیکارس، می توانید از راستا پونه-کلهاپور-یا همان NH4 با 10 ساعت حرکت بدون وقفه بیش از 590 کیلومتر (366 مایل) پیشروی کنید.

با داشتن چهار لاین، این راستا برترین و امن ترین راستا است، اما جایگاه های عوارض متعدد در طول راستا شما را ناچار به پرداخت چند باره عوارض می نماید.

این امکان وجود دارد تا با گذر از راستا چیپلان-راتنگیری یا NH66 پیاده روی های هیجان انگیزی را تجربه کنید که طی 12 ساعت حرکت بدون وقفه در آن می توانید 577 کیلومتر (358 مایل) را از خلال جاده های پیچیده، منحنی های باریک و گردنه های کم عرض عبور کنید، این راستا در گذشته زمین زراعی و مزرعه نخود و نارگیل بوده است. هر دو راستا گزینه های مخفی جالبی برای اقامت در طول راه دارند.

برترین زمان برای رفتن به این مکان ماه های سپتامبر- مارس است.

منالی به له

این سفر جاده ای غیرقابل وصف است و باید خودتان آن را تجربه کنید. این جاده با داشتن تعدادی پیچ و چرخش مرگبار، کوه های پوشیده از برف، دره هایی متمایز، منظره ها تماشای و صومعه های خیره نماینده سفری بسیار خاطره انگیز به ارمغان می رود. فاصله بین منالی- له 478 کیلومتر (297 مایل) است و باید در دو روز طی گردد، زیرا این جاده بیش از 4000 متر (13123 فوت) ارتفاع دارد. توقفگاه های بین راه ها در کیلونگ و بیشتر در سارچو امکان استراحت و خو گرفتن با آب و هوای ارتفاعات بالا را فراهم می نماید.

برترین زمان برای رفتن به این مکان ماه های ژوئن- سپتامبر است.

ویزاکاپاتنام به دره آراکو

سفر از ویزاکاپاتنام 114 کیلومتر (70 مایل) طول می کشد که می توان در سه یا چهار ساعت راستا را پشت سر گذاشت، گذر باد از خلال جاده های پیچ در پیچ، دره های سرسبز و تپه های صاف، منظره ای از خلیج جادویی بنگال را به نمایش می گذارد، آبشارهای شگفت انگیز، تپه های جنگلی و مزارع قهوه - زیبایی وصف ناپذیری برای عکس گرفتن ایجاد می نماید. هنگامی که در دره آراکا قرار دارید، بازدید از غارهای بورا و آب انبار تاتیپودی را از قلم نیاندازید.

برترین زمان برای رفتن به این مکان ماه های اکتبر- مارس است.

گواختی به تاوانگ

شاید یکی از سفرهای ضروری در راستا رفتن به شمال شرقی هند، گذر از راستا گواختی به تاوان باشد که حدود 14 ساعت طول کشیده و 509 کیلومتر (316 مایل) طول دارد. جاده های این راستا ناهموارند اما با داشتن منظره های خیره نماینده در هر فصل، و بعلاوه داشتن کوه های پوشیده از برف و چمنزارهای سرسبز و شاداب، ارزش مسافرت کردن را دارند.

در کنار این سفر جاده ای طولانی، توقف در دیرانگ در غرب کمنگا که نمایانگر فرهنگ بودایی در صومعه کالچاکرا و نگینگامپا است، و توقف در تزپور آسام و کشف جاذبه های فرهنگی و تاریخی آن نیز شگفت انگیز است. از قلم نیاندازید که غذاهای مختلف را در یکی از چندین غرفه موجود در راستا امتحان کنید.

برترین زمان برای رفتن به این مکان ماه های مارس- اکتبر است.

چنای به پوندیچری

با گذراندن فقط 155 کیلومتر (96 مایل)، می توانید از چنای به پوندیچری سفر کنید (ملقب به پاریس شرق) که می توان این راستا را در تنها در سه یا چهار ساعت به وسیله جاده ساحلی شرقی طی کرد.

منظره زیبای دریا از یک طرف و بازتاب خورشید در آب، به علاوه وجود اماکنی همانند ماهابالی پورام (ایجاد یک ایستگاه در این میراث جهانی ثبت شده به وسیله یونسکو برای لذت بردن از سواحل زیبا و وقت گذرانی)، ایداکاجیدو (بازدید از قلعه الامبرا)، ماراککنام (که با محیط های نمکی بزرگ تعیین است)، مودالیکوپام(استراحت در خانه های شناور و انجام ورزش های آبی) و کالکاپام (مرکز تاسیسات هسته ای) موجب لذت بخش تر شدن راستا می گردد. تقریبا در هر مایل فرصتی برای گرفتن عکس های زیبا دارید.

برترین زمان برای رفتن به این مکان ماه های اکتبر- فوریه است.

شیملا به منالی به وسیله مندی

کسانی که علاقمند به عکاسی هستند، فورا خود را برای این سفر جاده ای آماده نمایند. منالی تنها 247 کیلومتر (153 مایل) از شیملا فاصله دارد که می توان این راستا را به وسیله جاده های NH205 و NH3 در هفت ساعت پشت سر گذاشت. با توجه به وجود کوه های زیبا در یک طرف و دره های عمیق و سرسبز در طرف دیگر، در این سفر جاده ای قطعا راننده گان برای مدت طولانی دست از رانندگی کشیده و محصور زیبایی ها می شوند.

برترین زمان برای رفتن به این مکان، فصل های به جز فصل های موسمی (اواسط سپتامبر - اواسط جولای) است.

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1159

به "تور دهلی: 12 سفر جاده ای در هند که طی یک سال باید بروید (قسمت اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دهلی: 12 سفر جاده ای در هند که طی یک سال باید بروید (قسمت اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید