2 هزار و 800 فرصت شغلی سال جاری برای مددجویان زنجانی فراهم شد

به گزارش مجله گیلاسفا، مدیرکل کمیته امداد امام خیمنی(ره) استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز بیش از 2 هزار و 800 فرصت شغلی در زمینه های مشاغل خرد و خانگی، دامداری، کشاورزی، خدمات صنایع دستی در این استان ایجاد شده است.

2 هزار و 800 فرصت شغلی سال جاری برای مددجویان زنجانی فراهم شد

روح الله صالحی مدیرکل کمیته امداد امام خیمنی(ره) استان زنجان با بیان اینکه این نهاد در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند در بخش های مختلف خدمت رسانی می نماید، گفت: منشاء اصلی فقر و یکی از آسیب های اجتماعی، بیکاری است.

وی افزود: اشتغال و کار آفرینی یکی از ارکان مهم توانمندساز برای کاهش آسیب های اجتماعی و ریشه کنی فقر و محرومیت بعلاوه ایجاد عایدی پایدار است که به عنوان یکی از رویکردهای اصلی این نهاد با جدیت دنبال می گردد.

این مسئول با بیان اینکه اشتغالزایی و یاری به استقلال مالی خانواده های تحت حمایت و اقشار نیازمند از راهبردها و اولویت های اصلی این نهاد است ادامه داد: هم اکنون 13 هزار و 800 طرح اشتغال فعال تحت نظارت این نهاد وجود دارد.

وی با بیان اینکه برای کارفرمایانی که مددجویان این نهاد را به کارگیری نمایند بسته های تشویقی در نظر گرفته شده است، گفت: این بسته های تشویقی در قالب بیمه پردازی از سوی این نهاد به شرط اشتغال پایدار برای مددجویان تحت حمایت، برای کارفرمایان در این بخش در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خیمنی(ره) استان زنجان اعلام نمود: بهره گیری از ظرفیت راهبران شغلی را از دیگر شیوه های موثر ایجاد اشتغال برای مددجویان عزیز تحت حمایت دانست و افزود: در این نوع طرح اشتغالزایی، مددجویان دغدغه تامین مواد اولیه بعلاوه فروش محصولات تولیدی را ندارند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اعلام نمود: تنوع فرآیند اشتغالزایی و طرح های گسترده در زمینه های مشاغل مختلف در عرصه های صنایع دستی و هنری، مشاغل خرد و خانگی و سایر مشاغل مرتبط با دامداری و کشاورزی در ایجاد اشتغال پایدار برای توانمندسازی مددجویان و اقشار نیازمند پیروز بوده است.

خبرنگاران زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آبان 1401 بروزرسانی: 30 آبان 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1344

به "2 هزار و 800 فرصت شغلی سال جاری برای مددجویان زنجانی فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 هزار و 800 فرصت شغلی سال جاری برای مددجویان زنجانی فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید