تحویل لیفان X70 به مشتریان شروع شد

به گزارش مجله گیلاسفا، لیفان X70 آخرین محصول عرضه شده به کشور با برند Lifan است که فرآیند معرفی و عرضه آن به وسیله خودروسازان بم صورت می گیرد. لیفان ایکس 70 پس از حدود دو سال وقفه در فراوری محصولات لیفان، پا به کشور گذاشت. چندی پیش شرکت خودروسازان بم، تحویل لیفان X70 به مشتریانش را شروع کرد و این روزها، نسخه های پلاک ملی و مونتاژی لیفان X70 وارد بازار شده است.

تحویل لیفان X70 به مشتریان شروع شد

بازار کراس اوورهای مالی در سال های اخیر با رشدی خیره نماینده ای روبه رو بوده است و در این بین، خودروسازان چینی نیز سعی دارند تا انواع مختلف این خودروها را به بازار عرضه نمایند. لیفان X70 نیز یکی از همین کراس اوورهای مالی است که علاوه بر چین و ایران، در بعضی کشورها هم چون روسیه نیز عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: لیفان X70 معرفی گردید

نمای پشت لیفان X70

لیفان X70 نوترین محصول شرکت خودروسازان بم است و به روش CKD در منطقه ویژه مالی ارگ نو بم فراوری می گردد. این خودرو در جایگاه یک کراس اوور میانه واقع شده است و از اواسط سال 99 وارد خط فراوری این شرکت شده است. حال، پس از ماه ها تردد جاده ای نسخه آزمایش فنی این خودرو و پشت سر گذاشتن تست های آلایندگی و کیفی، لیفان X70 با پلاک ملی به دست مشتریان رسیده و این روزها حضور این خودرو در جاده های کشور دیده می گردد.

چند هفته قبل شرایط فروشی برای لیفان X70 در فضای مجازی منتشر شد که قیمت این کراس اوور مونتاژی خودروسازان بم را 580 میلیون تومان اعلام نموده بود. با پیگیری های صورت گرفته معین شد که این خودرو هنوز عرضه رسمی و عمومی ندارد و شرایط فروش اعلام شده، صرفاً برای نمایندگی های این شرکت برقرار بوده است.

شرکت خودروسازی لیفان هیچ گاه از قانون ثابتی برای طراحی محصولات خود پیروی ننموده و به همین علت طراحان آن با آزادی بیشتری می توانند خودروهای این شرکت چینی را طراحی نمایند. البته قسمت جلوی خودروهای لیفان با یک طرح مشابه فراوری می گردد، اما طراحان لیفان X70 سعی نموده اند این محصول شبیه به خودرو رنج روور ایووک باشد.

بیشتر بخوانید: شروع فراوری نسخه نهایی سایپا کوییک S برای تحویل به مشتریان

نمای داخل لیفان X70

اطلاعاتی در دست است که نشان می دهد X70 با یک پیشرانه 2 لیتری 141 اسب بخاری راهی بازار ایران می گردد. سرعت نهایی آن 175 کیلومتر در ساعت و مصرف سوخت میانگین آن 7.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است. از نظر ابعاد با طول، عرض و ارتفاع 4390، 1820 و 1715 میلی متر می توان آن را یک کراس اوور سایز میانه قابل قبول معرفی کرد. وزن X70 حدود 1400 کیلوگرم و حجم باک آن 55 لیتر است.

طبق اعلام شرکت خودروسازان بم، نسخه مخصوص بازار ایران لیفان X70 تجهیزاتی نظیر کیسه هوای سرنشینان جلو، سانروف، سیستم هشدار فشار باد لاستیک، کروز کنترل، چراغ های روشنایی در روز، آینه های تاشو برقی با گرمکن، سیستم ورود بدون کلید، روکش چرم جایگاه ها، بالابر اتوماتیک شیشه ها، جایگاه های جلو مجهز به گرمکن و با قابلیت تنظیم برقی، سیستم صوتی با 6 بلندگو و نمایشگر 9 اینچی اندروید سیستم اطلاعات تفریح با قابلیت اتصال به وسیله درگاه USB و بلوتوث را به خریداران ارائه خواهد داد.

***

شما می توانید آخرین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1283

به "تحویل لیفان X70 به مشتریان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل لیفان X70 به مشتریان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید