آخرین شرایط دوبلور پیشکسوت در بیمارستان

به گزارش مجله گیلاسفا، نصرالله مدقالچی ـ دوبلور پیشکسوت کشورمان ـ پس از عمل جراحی قلب باز حال جسمی اش را مساعد توصیف کرد.

آخرین شرایط دوبلور پیشکسوت در بیمارستان

به گزارش خبرنگاران، این دوبلور شناخته شده در حالی که هنوز در بیمارستان بستری بود، در گفت و گویی شرایط جسمی اش را پس از عمل جراحی مساعد توصیف کرد و گفت: به تازگی از ناحیه دریچه آئورت قلب تحت عمل جراحی قرار گرفتم و اکنون خداراشکر حالم خوب است و فقط باید استراحت کنم.

مدقالچی ضمن تشکر از افرادی که جویای حالش هستند، اظهار کرد: حدود 15 روز است که در بیمارستان بستری هستم و به تازگی عمل قلب باز داشتم. با دستور پزشک معالجم به امید خدا چهارشنبه ـ 18 آبان ماه ـ از بیمارستان مرخص می شوم ولی باید مدتی استراحت مطلق داشته باشم تا ان شاءالله حالم کاملا بهبود پیدا کند.

  • آیا دستمزد 400 میلیارد تومانی مهتاب کرامتی با نماوا حقیقت دارد؟
  • فرزاد مؤتمن مجوز اکران شبگرد را گرفت | بازیگران این فیلم را بشناسید
  • گذار از سلبریتی هایی که ژست طرفداری از مردم را به خود می گیرند | رسانه ملی پیشتاز می شود

نصرالله مدقالچی متولد 7 مهر 1323 تبریز از قدیمی ترین گویندگان کشورمان در حوزه دوبله است. از جمله آثار شاخص او می توان به گویندگی به جای مایکل آنکارا در نقش ابوسفیان در فیلم سینمایی محمد رسول الله و دکلمه به یادماندنی آن شرلی اشاره کرد.

عیسی مسیح، بینوایان، روزی روزگاری در غرب، فرار بزرگ، نابخشوده، نقاب زورو، افسانه های خزان، نوح، پدرخوانده، هیچکاک، گربه های اشرافی، آواتار و ... از دیگر آثار مطرح نصرالله مدقالچی در عرصه گویندگی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 آبان 1401 بروزرسانی: 18 آبان 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1340

به "آخرین شرایط دوبلور پیشکسوت در بیمارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط دوبلور پیشکسوت در بیمارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید