ابتلای 4 بازیکن پاری سن ژرمن به کرونا، آفریقایی های تیم هم رفتند

به گزارش مجله گیلاسفا، 4 تن از بازیکنان تحت راهنمایی مائوریسیو پوچتینو به لیست فوتبالیست های مبتلا به سویه نو ویروس کرونا اضافه شدند.

ابتلای 4 بازیکن پاری سن ژرمن به کرونا، آفریقایی های تیم هم رفتند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری رسمی اسپانیا؛ باشگاه پاری سن ژرمن با انتشار بیانیه ای از مثبت شدن تست کرونای 4 بازیکن و یک تن از اعضای کادر فنی این تیم اطلاع داد اما نام این افراد را فاش نکرد.

در بیانیه باشگاه مرکز فرانسه آمده است: نتایج تست های کرونا به عمل آمده از بازیکنان پس از بازگشت از تعطیلات زمستانی نشان داده است که 4 نفر از بازیکنان و یک نفر از کادر فنی تیم مبتلا شده اند. این افراد مطابق پروتکل های بهداشتی لالیگا در منازل خود قرنطینه شده اند.

ابتلای این 5 نفر به کرونا در حالیست که شاگردان پوچتینو پس از 9 روز در تعطیلات زمستانی از روز گذشته (شنبه) تمرینات شان را از سر گرفته اند البته منهای بازیکنان اهل آمریکای جنوبی تیم از جمله لیونل مسی، نیمار، آنخل دی ماریا، لئاندرو پاردس و مارکینیوش که از امروز آغاز به تمرین می نمایند.

در همین حال بازیکنان آفریقایی تیم، ادریسا گوئیه، عبدو دیالو (سنگال) و اشرف حکیمی (مراکش) نیز به علت دعوت شدن به اردوی تیم های ملی خود برای شرکت در جام ملت های آفریقا در تمرینات PSG حضور ندارند.

پاریسی ها روز دوشنبه به زمین بازی برمی گردند و در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فرانسه مقابل تیم ونس از دسته چهارم قرار خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1208

به "ابتلای 4 بازیکن پاری سن ژرمن به کرونا، آفریقایی های تیم هم رفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای 4 بازیکن پاری سن ژرمن به کرونا، آفریقایی های تیم هم رفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید