انتخاب از بین مقاصد لاکچری ماه عسل

به گزارش مجله گیلاسفا، با برنامه ریزی می توانیم سفر خوبی داشته باشیم. هیچی بهتر از این نیست که ماه عسل شما طبق برنامه پیش برود. تصمیم برای رفتن به ماه عسل بعد از برنامه ریزی پر از استرس جشن عروسی، بدون شک یک کار انرژی بر است. ما به شما لیستی از مقاصد لاکچری ماه عسل را معرفی می کنیم تا بنا به بودجه خود یکی را انتخاب کنید.

انتخاب از بین مقاصد لاکچری ماه عسل

بنابراین برای یاری به شما که فهرست را محدودتر نموده ایم و چهار مقصد ماه عسل هیجان انگیز را برای شما آماده نموده ایم و باید توجه داشته باشید که چیزی که شما در تعطیلات رمانتیک خود می بینید مجلل و عاشقانه است.

بورا بورا

سرزمینی است که در بین ثروتمندان و افراد مشهور است. بورا بورا برترین مقصد مجلل در میان مقاصد ماه عسل در دنیاست، سواحل شنی سفید، پرواز بر فراز قله های آتشفشانی، و فعالیت های آبی که شما را در میان تپه های مرجانی می برد. ماه عسل مجلل و بی نظیری در سواحل آن مثل میعادگاه خیابان رجیس بورا بورا و ساحل مرواریدی بورا بورا تجربه خواهید کرد و بعلاوه عکس های ماه عسل بورا بورا به هیجان آن اضافه نموده است.

مکان های ایده آل برای ماه عسل ها: وایتپه، کوه اوتمانو، ساحل ماتیرا

کارهایی که باید انجام دهید: اسکوبا و اسنورکلینگ زیرر آب را امتحان کنید، دست در دست هم در ساحل ماتیرا پیاده روی کنید و در یک تفرجگاه شیک اقامت داشته باشید

برترین زمان بازدید: ماه می تا اکتبر

هاوایی

وقتی پای آمدن در برترین مقصد ماه عسل در آمریکا در میان باشد، مجمع الجزایر هاوایی در اقیانوسیه مطمئناً در صدر جدول قرار می گیرد. اگر جزایر جراحی آن، تپه های مرجانی، آتشفشان ها و دیگر منظره ها بدیع شما را به میزان کافی جذب نکرد، تفرجگاه های مجلل هاوایی مطمئناً شما را جذب خود خواهند کرد. تفرجگاه هایی مثل تفرجگاه ساحلی وایکیکی دهکده هاوایی هیلتون، تفرجگاه کایوئی شرایتون و تفرجگاه اداری هیات شاهد برگزاری جشن ماه مه و چشمه باشید؛ مجلل و رمانتیک کلماتی هستند که در این تفرجگاه ها عینی می گردد.

کارهایی که باید انجام دهید: از یک غروب رمانتیک و سفر دریایی/ ساحلی لذت ببرید، برای کشف جزایر ازهوا هلیکوپتر سواری کنید از چشمه به هم پیوسته کنار اقیانوس استفاده کنید، به تماشای ستاره ها بروید، و ورزش های آبی را امتحان کنید.

مکان های ایده آل برای ماه عسلی ها: کایوآی، هنولولو، مولوکای، اوهایو

برترین زمان بازدید: دسامبر تا فوریه

مطالب مرتبط

برترین مکانها برای ماه عسل در یونان

رمانتیک ترین مقصدهای ماه عسل در سال 2019 با هر بودجه

پیش از سفر به فیجی این نکات را حتما بخوانید

جزایر فیجی

جزایر کوچک اقیانوس جنوب زیبا و خیره کننده هستند که این جزایر فیجی را حائز اهمیت می نماید. با داشتن آب های فیروزه ای، و سواحل جداگانه، ماسه های درخشان، فعالیت های آبی ماجراجویانه، و تفرجگاه های ماه عسل مجلل، شما می توانید انتظار یک تعطیلات خارق العاده ماه عسل را در فیجی داشته باشید.

کارهایی که باید انجام دهید: در ویلاهای باشکوه مجلل بمانید، در استخرها آن با معشوق خود شنا کنید، در سواحل حمام آفتاب بگیرید، از چشمه های به هم پیوسته زلال لذت ببرید، و در ورزش های آبی خود را رها کنید.

برترین زمان بازدید: جولای تا سپتامبر

یونان

یکی دیگر از محبوب ترین مقصدهای لوکس ماه عسل، کشور زیبای خدایان یونان است. زیبایی مکان های مختلف در یونان قابل وصف نیست وقتی الهه زیبایی - آفرودیت - خودش این سرزمین را احاطه نموده است. بلیط تهران آتن

کارهایی که باید انجام دهید: با محبوب خود به دریا بروید تا شاهد مرجان های زیبا، پیاده روی دست در دست را در سواحل شنی تجربه کنید و از زیبایی ها آن لذت ببرید.

مکان های ایدئال برای ماه عسلی ها: سانتورینی، زاکینتوس، جزیره کورفو، آتن

برترین زمان بازدید: اواسط آوریل تا اواسط ژوئن و سپتامبر تا اواسط اکتبر

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1136

به "انتخاب از بین مقاصد لاکچری ماه عسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب از بین مقاصد لاکچری ماه عسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید