بازی Ghost of Tsushima به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شد

به گزارش مجله گیلاسفا، در نظرسنجی جدید مجله فامیتسو که 132 توسعه دهنده بازی و سلبریتی ژاپنی در آن حضور داشته اند، Ghost of Tsushima به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شده است.

بازی Ghost of Tsushima به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از بازی سنتر،با اینکه پلی استیشن 5 در نیمه دوم سال توجهات زیادی را به خود جلب کرد، اما پلی استیشن 4 نیز در ماه های پایانی عرضه چند بازی بزرگ را به خود دید. یکی از این عناوین، بازی Ghost of Tsushima بود که عملکرد آن از انتظارات سونی نیز بهتر بوده است. همان طور می دانید، گوست او سوشیما در ژاپن فئودال جریان دارد و اینطور که به نظر می رسد، کاربران ژاپنی بازی با آخرین ساخته استودیو Sucker Punch ارتباط خوبی برقرار کرده اند.

در نظرسنجی مجله فامیتسو که 132 توسعه دهنده و سلبریتی ژاپنی بازی مورد علاقه سال 2020 خود را انتخاب کرده اند، رتبه اول به Ghost of Tsushima رسیده است. پس از آن، Animal Crossing: New Horizon در رتبه دوم قرار گرفته و به طور عجیبی، Fantasy 7 Remake در رتبه سوم لیست قرار گرفته است.

گفته شده که بخش بزرگی از این 132 نفر را توسعه دهندگان ژاپنی تشکیل می دهند و تعداد آن ها نسبت به سلبریتی های حاضر در نظرسنجی بیشتر بوده است.

بازی Ghost of Tsushima هم اکنون برای PS4 و PS5 در دسترس است. طبق آخرین آمار رسمی، فروش بازی به بیش از 5 میلیون نسخه رسیده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 411

به "بازی Ghost of Tsushima به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Ghost of Tsushima به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید