کنسول تازه اکس باکس به نمایش گذاشته شد! ، عکس

به گزارش مجله گیلاسفا، زومیت نوشت: سال گذشته طرحی مفهومی از کنسول ابری مایکروسافت با نام رمز KeyStone دردسترس نهاده شد. فیل اسپنسر، مدیر واحد ایکس باکس اخیراً تصویری از خود منتشر نموده است که در قفسه پشت او، نمونه ای از کنسول بعدی مایکروسافت به چشم می خورد.

کنسول تازه اکس باکس به نمایش گذاشته شد! ، عکس

فیل اسپنسر مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ اعلام نموده است ایکس باکس گیم پس مخصوص رایانه های شخصی در 40 منطقه تازه در سرتاسر دنیا ارائه خواهد شد. Game Pass For PC امکان دسترسی به صدها بازی باکیفیت را برای انواع کامپیوترهای شخصی ارائه می دهد. شما می توانید با خرید اکانت گیم پس آلتیمیت، علاوه بر رایانه شخصی، ازطریق کنسول ایکس باکس خود به مجموعه بازی های ابری این سرویس نیز دسترسی داشته باشید. غول فناوری اهل ردموند پیش نیازهای مختلف خدمات بازی ابری را دارد و بدین ترتیب می تواند با مرکز داده های بزرگ Azure، چنین خدماتی را در همه نواحی دنیا ارائه دهد.

اسپنسر برای شرح درمورد توسعه خدمات Game Pass رایانه های شخصی، ویدیویی در یوتیوب به اشتراک گذاشت و از گیمرها و حمایت مداوم آن ها تشکر کرد. به هر حال هواداران تیزبین ایکس باکس متوجه شدند پشت تصویر اسپنسر، نمونه ای از کنسول KeyStone این شرکت وجود دارد.

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، ایکس باکس KeyStone در سمت راست قفسه بالایی پشت سر فیل اسپنسر واقع شده است. این محصول مثل ایکس باکس سری اس سفید رنگ است و لوگوی XBox به همراه درگاه USB A در جلوی آن واقع شده است. شنیده ها حاکی از آن است KeyStone اساساً دستگاهی با ابعاد بسیار کوچک خواهد بود که امکان اجرای گیم پس را دارد؛ قابلیتی که قبلاً حتی روی بعضی تلویزیون های هوشمند ارائه شده است. مایکروسافت احتمالاً امکان دسترسی به برنامه های شخص ثالث مثل نتفلیکس، یوتیوب و خدمات دیگر را نیز روی کنسول کوچک آینده خود فراهم خواهد نمود.

آیا قابلیت های دوال سنس به کنترلر ایکس باکس می آیند؟

به گزارش ویندوز سنترال، هنوز نمی دانیم KeyStone 2.0 پایان به دست مصرف کنندگان خواهد رسید یا خیر. اسپنسر در ویدیوها و مصاحبه های قبلی خود غیرمستقیم به محصولات آینده ایکس باکس اشاره نموده است. این نکته که KeyStone در تصویر تازه مدیر تفریح های مایکروسافت، کاملاً قابل مشاهده است به احتمال زیاد نشان از ادامه مراحل توسعه این پروژه دارد و حتی می توان انتظار داشت کنسول گیمینگ کوچک این شرکت در ژوئن 2023 رونمایی گردد.

گفته می گردد کنسول ایکس باکس KeyStone به همراه یک عدد کنترلر با قیمت 99 دلار به فروش خواهد رسید. بدین ترتیب افرادی که ازنظر سرعت اتصال به اینترنت مسئله ای ندارند، امکان ورود به زیست بوم ایکس باکس را با پرداخت هزینه ای بسیار ارزان خواهند داشت. این محصول بعلاوه می تواند برای رمزنگاری ویدیوها و حفظ کیفیت سیگنال وای فای پایدار، بهینه سازی گردد و بدین منظور احتمالاً از فناوری وای فای 6E بهره خواهد برد. در بعضی شایعات به مدل LTE کنسول ایکس باکس KeyStone نیز اشاره شده است.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 فروردین 1402 بروزرسانی: 23 فروردین 1402 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1408

به "کنسول تازه اکس باکس به نمایش گذاشته شد! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنسول تازه اکس باکس به نمایش گذاشته شد! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید