ترامپ عامل قطع بیمه بیکاری میلیون ها آمریکایی

به گزارش مجله گیلاسفا، خبرگزاری خبرنگاران- ممانعت رئیس جمهور آمریکا از امضا لایحه بودجه ویژه کرونا، میلیون ها آمریکایی را در آستانه قطع بیمه بیکاری قرار داد.

ترامپ عامل قطع بیمه بیکاری میلیون ها آمریکایی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، خبرگزاری رویترز روز شنبه در گزارشی بیان نمود، با امتناع دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از امضا بودجه ویژه بهبود مالی دوران کرونا، میلیون ها آمریکایی از دریافت بیمه بیکاری محروم می شوند.

در این گزارش آمده است که با توجه به سرباز زدن رئیس جمهورآمریکا از امضا بودجه 2.3 تریلیون دلاری ویژه کرونا میلیون ها آمریکایی، که به دلیل همه گیری ویروس کرونا شغل خود را از دست داده و قادر به تامین معاش خود و خانواده شان نیستند، از روز شنبه دیگر قادر به دریافت بیمه ویژه بیکاری نخواهند بود.

رئیس جمهور آمریکا گفته مبلغ 892 میلیارد دلار برای کمک به آمریکایی ها کافی نیست و باید مبلغ چک های ارسالی به خانواده های آمریکایی از 600 به 2 هزار دلار افزایش یابد.

این گزارش می افزاید که این بسته مالی که حاوی بودجه دولت و مبلغ 892 میلیارد دلار برای رویارویی با مسائل ناشی از شیوع ویروس کروناست ماحصل ماه ها مذاکره میان نمایندگان دو حزب اصلی آمریکا در کنگره این کشور است. این بسته مالی همچنین هزینه عملیات های جاری دولت آمریکا را تا سپتامبر 2021 تامین می کند.

به این ترتیب، با امتناع رئیس جمهور آمریکا از امضای این بسته، بخش های عمده ای از دولت آمریکا هفته آینده میلادی تعطیل خواهد شد.

ترامپ عصر سه شنبه در پیامی در رسانه های مجازی که مایه شگفتی نزدیکترین مقامات به شخص او شد، خواستار اصلاح این لایحه شد به ترتیبی که به هر آمریکایی مبلغ 2000 دلار پرداخت شود. در نسخه کنونی این لایحه قرار است به هر آمریکایی 600 دلار پرداخت شود.

در صورت امضا نشدن این لایحه، میلیون ها کارگر فدرال به مرخصی اجباری خواهند رفت و بخش های گسترده ای از دولت آمریکا تعطیل خواهد شد در زمانی که این دولت در حال شتاب برای توزیع واکسن کرونا و مقابله با یک عملیات هکری وسیع است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 422

به "ترامپ عامل قطع بیمه بیکاری میلیون ها آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ عامل قطع بیمه بیکاری میلیون ها آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید