تمدید ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تا 7 آبان

به گزارش مجله گیلاسفا، تهران (پانا) - دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تا روز آدینه هفتم ماه جاری اطلاع داد.

تمدید ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تا 7 آبان

به گزارش دانشگاه آزاد اسلامی، پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام نمایند.

پذیرفته شدگان تمامی محل های دانشگاهی جهت اطلاع از زمان و چگونگی تحویل مدارک به آدرس سایت واحددانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه نمایند.

پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام به راهنمای ثبت نام که در سامانه این مرکز به آدرس sanjesh.iau.ir قرار گرفته، مراجعه نمایند.

با توجه به شرایط کرونا جهت حفظ سلامتی، داوطلبان از مراجعه حضوری به مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی خودداری نمایند. داوطلبان می توانند جهت ثبت درخواست الکترونیکی به سامانه ticket.azmoon.iau.ac.ir مراجعه نمایند و درخواست خود را همراه با مستندات لازم (کارنامه و......)، ثبت نمایند.

سامانه فوق جایگزین مکاتبات و مراجعات حضوری برای ثبت درخواست هاست. داوطلبان در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد آزمون کارشناسی ارشد به وسیله تلفن گویا 4743ـ021 و یا سیستم پرسش و پاسخ مجازی به آدرس faq.azmoon.iau.ac.ir سوال خود را مطرح نمایند تا کارشناسان هدایت و پاسخ دهند و از مراجعه حضوری به مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی اکیدا خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1043

به "تمدید ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تا 7 آبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تا 7 آبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید