جنگنده های ائتلاف سعودی یک منطقه پرجمعیت در شمال صنعاء را بمباران کردند

به گزارش مجله گیلاسفا، جنگنده های وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی ساعتی قبل یک منطقه پرجمعیت در شمال شهر صنعاء مرکز یمن را بمباران کردند.

جنگنده های ائتلاف سعودی یک منطقه پرجمعیت در شمال صنعاء را بمباران کردند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ائتلاف سعودی همچنان به ارتکاب جنایت علیه غیرنظامیان یمنی ادامه می دهد. جنگنده های وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی ساعتی قبل یک منطقه پرجمعیت در شمال شهر صنعاء مرکز یمن را بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، رسانه های یمنی گفتند که منطقه بمباران شده از طریق ائتلاف سعودی در محور شمالی صنعاء، مرکز یمن واقع شده است. این درحالی است که بامداد امروز نیز ائتلاف سعودی طی چند نوبت صنعاء را هدف قرار داده بود.

پیشتر یحیی سریع سخنگوی نیرو های مسلح یمن گفت: در عملیات طوفان یمن 3 عمق خاک امارات را هدف قرار دادیم. ارتش یمن در عملیات مذکور، اهداف استراتژیک در ابوظبی را از طریق موشک های ذوالفقار هدف قرار داد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی نیرو های مسلح یمن یادآور شد: بعلاوه اهداف حساس و حیاتی در شهر دبی امارات نیز بمباران شدند. بمباران دبی از طریق پهپاد های صماد 3 انجام شد. یک بار دیگر اعلام می کنیم که امارات تا زمانی که در تجاوز علیه یمن مشارکت دارد، نا امن باقی خواهد ماند.

وی اضافه کرد: از آنجایی که تأسیسات حیاتی و راهبردی امارات همیشه در معرض حملات ما قرار دارند، به شهروندان اماراتی و نیز اتباع خارجی مقیم این کشور هشدار می دهیم که در نزدیکی این تأسیسات حضور نداشته باشند.

یحیی سریع مطرح نمود: نیرو های مسلح یمن در قبال تداوم تجاوز و محاصره ای که علیه یمنی ها اعمال می گردد، دست بسته نمی ایستند. ما تا زمانی که محاصره و تجاوز متوقف نگردد، به دفاع مشروع از خود ادامه می دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1182

به "جنگنده های ائتلاف سعودی یک منطقه پرجمعیت در شمال صنعاء را بمباران کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگنده های ائتلاف سعودی یک منطقه پرجمعیت در شمال صنعاء را بمباران کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید