حراج نخستین پیامک تاریخ در پاریس؛ عواید فروش به پناهندگان اهدا می گردد (تور فرانسه)

به گزارش مجله گیلاسفا، یورونیوز: خانه حراج آگوتس (Agutte) در پاریس نخستین پیامک تاریخ را به همراه رمز دیجیتالی غیرقابل معاوضه (ان اف تی) حراج می نماید.

حراج نخستین پیامک تاریخ در پاریس؛ عواید فروش به پناهندگان اهدا می گردد (تور فرانسه)

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

نیل پاپورث یکی از اعضای تیمی مهندسی که در دهه 1990 بر توسعه فناوری ارسال پیغام کوتاه متنی یا پیغامک (SMS) متمرکز شده بود، در 3 دسامبر 1992، پیغامک کریسمس مبارک را از رایانه خود برای یکی از مدیران اپراتور ودافون (Vodafone) در بریتانیا ارسال کرد. او این پیغامک را در جریان حضور در یک مهمانی انتها سال در نیویورک دریافت کرد. بدین ترتیب نخستین پیغامک تاریخ ثبت شد.

ماکسیمیلیا آگوت، مدیر حراجی آگوتس در پاریس با اعلام خبر حراج این پیغامک تاریخی شرح داد که با توجه به ممنوعیت فروش کالاهای نامشهود در فرانسه، قاب حاوی این پیغامک به معرض فروش گذاشته شده ولی برنده این حراج این قاب را به همراه رمز دیجیتالی غیرقابل معاوضه (ان اف تی) آن دریافت خواهد نمود.

به گفته او ارزش رمز دیجیتالی غیرقابل معاوضه این پیغامک بین 100 تا 200 هزار یورو تخمین زده شده و فروشنده آن که اپراتور ودافون است، عواید حاصل از حراج این پیغامک را به آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد (UNHCR) اهدا خواهد نمود.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 آذر 1401 بروزرسانی: 26 آذر 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1354

به "حراج نخستین پیامک تاریخ در پاریس؛ عواید فروش به پناهندگان اهدا می گردد (تور فرانسه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حراج نخستین پیامک تاریخ در پاریس؛ عواید فروش به پناهندگان اهدا می گردد (تور فرانسه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید