خبرنگاران فرماندار: قطع آب ادارات هفتکل برای جبران افت فشار شبکه انجام شد

به گزارش مجله گیلاسفا، اهواز- خبرنگاران- فرماندار هفتکل گفت: قطع آب آشامیدنی ادارات این شهرستان همچنین در صورت ضرورت منازل مسئولان محلی در راستای جبران بخشی از افت فشار آب شبکه آبرسانی هفتکل انجام شد.

خبرنگاران فرماندار: قطع آب ادارات هفتکل برای جبران افت فشار شبکه انجام شد

به گزارش خبرنگاران سیدعابدین طباطبایی شامگاه دوشنبه در جریان عملیات بازسازی خط آب شرب شهر هفتکل، اظهارداشت: در حال حاضر مناطقی از شهر با قطع و یا افت فشار آب روبه روهستند که در کوشش برای بازسازی شبکه آبرسانی به شهر هستیم.

وی با بیان اینکه مناطق اسلام آباد و مهرآباد بیشترین تنش آبی را در هفتکل دارند، ادامه داد: خط انتقال آب هفتکل به دلیل شدت فشار آب دریافتی دچار ترکیدگی شد.

فرماندار هفتکل با بیان اینکه طی چند روز اخیر افزایش آب دریافتی شبکه به منظور تامین احتیاج بخش رغیوه انجام شده بود، اضافه کرد: این خط در زیر جاده اصلی در منطقه رودزرد به دلیل فرسودگی دچار شکستگی شد.

رئیس شورای تامین شهرستان هفتکل یادآورشد: میزان فرسودگی شبکه آب شرب این شهرستان بسیار بالا است و دارای عمر بیش از 60 سال برآورد می گردد.

طباطبایی با بیان اینکه هدف از دستور قطع آب ادارات شهرستان و حتی منازل مسئولان، همراهی هرچه بیشتر با مردم شهر در شرایط فعلی است، گفت: علاوه بر این قطع انشعاب آب این دستگاه ها، باعث می گردد آبرسانی به منازل مسکونی تا حدود زیادی با شرایط بهتری صورت بگیرد.

جهادکشاورزی متولی تامین آب دام ساکنان بخش رغیوه است

فرماندار هفتکل با بیان اینکه مشکل آب بخش رغیوه تا سه ماه آینده برطرف می گردد، گفت: این درحالی است که بخش قابل توجهی از آب شرب شهری ویژه مصارف دامپروری است.

وی ادامه داد: بیش از 30 هزار راس دام در این بخش وجود دارد و به همین منظور طی مصوبه شورای تامین از جهادکشاورزی خواسته شده نسبت به تامین آب مورد احتیاج این تعداد دام اقدام کند تا امکان استفاده آب برای شرب ساکنان روستاهای پایین دست فراهم گردد.

طباطبایی گفت: برای برطرف مسائل آب شرب این بخش و همچنین مناطقی از شهر هفتکل کار لوله گذاری 89 کیلومتر خط انتقال در حال اجرا است.

بر اساس این گزارش، در طول شبانه روز 10 هزار متر مکعب آب شرب به شهرستان هفتکل اختصاص می یابد که سه هزار مترمکعب آب به حوزه روستایی اختصاص دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 58

به "خبرنگاران فرماندار: قطع آب ادارات هفتکل برای جبران افت فشار شبکه انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: قطع آب ادارات هفتکل برای جبران افت فشار شبکه انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید