خبرنگاران قسط سوم سرویس مدارس به اولیای دانش آموزان فارس بازگردانده می گردد

به گزارش مجله گیلاسفا، شیراز- خبرنگاران- رییس سازمان دانش آموزی فارس اظهار داشت: تمهیدات بازپرداخت وجه قسط سوم سرویس 41هزار و 801 نفر از دانش آموزان فارس به حساب اولیا فراهم شده است.

خبرنگاران قسط سوم سرویس مدارس به اولیای دانش آموزان فارس بازگردانده می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

امید اسماعیلی سه شنبه با اعلام این خبر ابراز داشت: در سال تحصیلی 99-98، بیش از 123هزار و 180 نفر از دانش آموز شیرازی از خدمات سرویس مدارس استفاده نموده اند و از این میان بیش از 41 هزار نفر قسط سوم سرویس مدارس را پرداخت نموده بودند.

وی با اشاره به شیوع کرونا و اعلام رسمی و قطعی تعطیلی مدارس در اردیبهشت ماه 99 گفت: با مصوبه کارگروه ماده 18 مبنی بر بازگشت مازاد پرداختی به اولیا، بلافاصله جلسات مستمر با برنامه نویسان سایت به منظور اعمال تغییرات در سامانه برگزار گردید.

رییس سازمان دانش آموزی فارس اضافه کرد: سامانه برای بازگرداندن وجه به حساب اولیا نیازمند برنامه ریزی ها و طراحی جدید بود که این فرایند اکنون اجرا شده است.

اسماعیلی با اعلام اینکه بازگشت وجه منوط به بارگذاری شماره حساب از سوی اولیا در پنل دانش آموز است، اظهار کرد: اولیا می توانند از 29 خردادماه تا 10 تیرماه 99 وارد سامانه شوند و شماره حساب خود را ثبت نمایند.

او ادامه داد: چنانچه اولیا در این فرصت به سامانه مراجعه نکردند و پیروز به ثبت درخواست خود نشدند،نگرانی نباشند چون این مبلغ برای قسط اول سرویس سال آینده به کیف پول دانش آموز منتقل و در آنجا ذخیره خواهد شد.

مدارس فارس به علت شیوع کرونا از سوم اسفندماه 1398 تعطیل شد و دانش آموزان به صورت مجازی از آموزش ها بهره بردند.

سخنگوی وزارت بهداشت بیست و ششم خرداد 99 با اشاره به این که مجموع بیماران کرونا در کشور به 189 هزار و 876 نفر رسید، گفت: در طول 24 ساعت گذشته، 113 بیمار جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 8 هزار و 950 نفر در کشور رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 62

به "خبرنگاران قسط سوم سرویس مدارس به اولیای دانش آموزان فارس بازگردانده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قسط سوم سرویس مدارس به اولیای دانش آموزان فارس بازگردانده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید