خودرو TF21 ایران خودرو با چه موتورهایی عرضه و جایگزین چه محصولاتی می شود؟

به گزارش مجله گیلاسفا، خودرو TF21 محصول آینده ایران خودرو در کدام کلاس، روی پلتفرم کدام خودرو و با چه موتورهایی عرضه خواهد شد؟

خودرو TF21 ایران خودرو با چه موتورهایی عرضه و جایگزین چه محصولاتی می شود؟

خبرنگاران - خودرو TF21 / تی اف 21 محصول آینده ایران خودرو است که قرار بود در نمایشگاه تحول صنعت خودرو در تهران رونمایی شود، اما نمایش آن به وقتی دیگر موکول شد!

کیانوش پور مجیب، قائم مقام توسعه و تولید شرکت ایران خودرو درباره ساخت این خودرو و موتورهایی که روی آن قرار خواهد گرفت به خبرنگار خبرنگاران توضیح داد.

ورود خودروی ارزان و کوچک ایرانی به بازار
خبرنگاران: علاوه بر رنو کویید به عنوان جایگزین پراید ایران خودرو از تولید خودروی اقتصادی دیگری با نام فعلی TF21 خبر داده است.

پور مجیب: محصول بعدی که ایران خودرو رونمایی خواهد کرد TF21 است. این خودرو یک محصول مینی اس یو وی لوک و در کلاس ابعادی B است که ویژگی های استایلی منحصر به خودش را دارد و طبیعی است که هر فرد می تواند با آن ارتباط مثبت یا منفی بگبرد.

ولی از نظر ما این محصول یک استایل جسورانه و مناسبی دارد و به احتمال بسیار زیاد ترند است و تا به امروز نیز بسیار خوب پیش رفته است. در کلاس B این خودروی نسبتا ارزان ایران خودرو خواهد بود. البته خودروی بسیار خوبی است و از نظر ویژگی ها و استحکام چیزی کم ندارد.

معینات خانواده موتور سه سیلندر ایران خودرو

TF21 با چه موتورهایی عرضه خواهد شد؟
خبرنگاران: ایران خودرو در مرکز تحصقیقات موتور (ایپکو) ب چندین موتور دسترسی دارد. TF21 با چه موتوری عرضه خواهد شد؟

در خودروی TF21 دستمان برای استفاده از موتور TU3 و موتور TU5 پلاس و بطور یقین موتور Ik3 (موتور سه سیلندر ایران خودرو) باز است. این از هدف های معین شده برای تولید این محصول است و می توانیم رنج های مختلفی از این محصول را تولیدی کنیم.

به گزارش خبرنگاران، TF21 خودرویی است که ایران خودرو در حال توسعه آن روی پلتفرم PF1 پژو است. این خودرو احتمالا در آینده جایگزین پژو 206 و 207 ایران خودرو خواهد شد. این محصول با خودرو ارزان قیمت ایران خودرو که با مشارکت سایپا در حال توسعه روی پلتفرم رنو کوئید است، از نظر قیمت و کلاس تفاوت دارد و یک کلاس قیمتی بالاتر و یک سایز در اندازه بزرگتر است.

گفت و گو: امین آزاد

تنظیم: فاطمه باجلانی

منبع: بیت ران
انتشار: 13 شهریور 1401 بروزرسانی: 13 شهریور 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1309

به "خودرو TF21 ایران خودرو با چه موتورهایی عرضه و جایگزین چه محصولاتی می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو TF21 ایران خودرو با چه موتورهایی عرضه و جایگزین چه محصولاتی می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید