صندلی های استثنایی شاسی بلند تازه کیا، عکس

به گزارش مجله گیلاسفا، نسخه تولیدی کیا EV9 پس از معرفی نسخه کانسپت در سال 2021، با شباهت نسبتا زیادی رونمایی شد.زبان طراحی محصولات الکتریکی کیا در این خودرو کاملا مشهود است.

صندلی های استثنایی شاسی بلند تازه کیا، عکس

امیرمسعود عابدینی: کیا از دومین خودروی تماما الکتریکی خود در سری محصولات EV رونمایی نموده است. به شکل کلی،طراحی عضلانی و جسورانه و تهاجمی مانندی برای EV9 در نظر گرفته شده است.

در نمای جلویی با چراغ های عمودی شکل مواجهیم که ما را یاد محصولاتی مثل تلوراید می اندازد.سبک طراحی این قسمت مشابه آنچه در EV6 می دیدیم،با الهام از پوزه ببر اجرا شده است.دیلایت خودرو به شکل L مانند بوده و از چراغ اصلی خارج شده است.

لوگوی تازه کیا بسیار خودنمایی می نماید.ورودی هوای بزرگی در قسمت پایینی سپر جلو به چشم می خورد.

در نمای کناری بزرگ بودن خودرو بیشتر نشان داده می گردد.همانطور که می بینید،در این قسمت هم خطوط تند و تیز داریم و هم خطوط خمیده و ملایم که ترکیبی بسیار مجذوب نماینده را رقم می زند.

رینگ های 4 پره تازه کیا تقریبا شبیه به آن چیزی هستند که در نسخه کانسپت می دیدیم.

طراحی چراغ پشتی عجیب و خاص است.عمودی بودن این چراغ ها با قسمت جلویی هماهنگی خوبی را ایجاد نموده است.

در مجموع، با طراحی کاملا پخته و مدرن و مجذوب نمایندهی روبه رو هستیم که می تواند در برابر رقبای آمریکایی و ژاپنی اش بسیار وسوسه نماینده باشد.

وارد کابین می شویم.جایی که احساس می گردد آن پیچیدگی و نامنظم بودنی که در خودروهای دیگر این شرکت از جمله EV6 می دیدیم،دیگر وجود ندارد و قسمت مرکزی کابین به شکل منظمی طراحی شده است.

نمایشگرهای متصلی که در بالای داشبورد قرار دارند،آنچنان خودنمایی نمی نمایند و اجازه می دهند تا عناصر دیگری مثل سبک خاص دریچه تهویه هوا و کنسول وسط و فرمان تقریبا D کات،خودنمایی داشته باشند.

دو نمایشگر 12.3 اینچی کیلومترشمار و اطلاعات-سرگرمی در کنار هم قرار دارند.بین این دو نمایشگر،یک نمایشگر کوچک 5 اینچی برای اعمال تنظیمات تهویه هوا واقع شده است.

این خودرو دارای 3 ردیف صندلی بوده که دو نسخه 6 و 7 نفره خواهد داشت.نکته ای که فضای سرنشینان این خودرو را خاص می نماید،این است که صندلی های ردیف دوم قادرند 180 درجه بچرخند و دقیقا روبه روی ردیف سوم قرار بگیرند.

کیا مشخصات فنی و قیمت این خودرو را نوز اعلام ننموده است؛اما با توجه به اینکه براساس پلتفرم E-GMP کیا ساخته شده،بیش از 480 کیلومتر مسافت را بعد از هر بار شارژ طی کند.

کیا EV9 علاوه بر آمریکا در کشورهای اروپایی هم عرضه خواهد شد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 اسفند 1401 بروزرسانی: 25 اسفند 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1399

به "صندلی های استثنایی شاسی بلند تازه کیا، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندلی های استثنایی شاسی بلند تازه کیا، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید