مالک خیبر خرم آباد: خوشه طلایی با امیدهای خود به کرمان رفت؛ 9 امتیاز مس این گونه رقم خورد

به گزارش مجله گیلاسفا، مالک باشگاه خیبر خرم آباد گفت 9 امتیاز تیم مس کرمان به علت شرایط بد رقبای این تیم به دست آمده است.

مالک خیبر خرم آباد: خوشه طلایی با امیدهای خود به کرمان رفت؛ 9 امتیاز مس این گونه رقم خورد

مسعود عبدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم فوتبال خیبر خرم آباد در لیگ دسته اول فوتبال گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و فراز کمالوند کارش را با انگیزه و هیجان انجام می دهد. ما از ابتدای سال در پی صعود به لیگ برتر بودیم و می دانیم کار سختی پیش رو داریم.

وی در مورد برکناری عبدالله ویسی، با وجود حمایت قاطعانه ای که در فضای مجازی از او داشت، توضیح داد: در مقطعی از فصل باید از ویسی حمایت می کردم. با این حال به این نتیجه رسیدیم که باید قطع همکاری کنیم. نتایج خیبر در چهار هفته پایانی ویسی خوب نبود و از کورس صعود عقب افتاده بودیم. با حضور کمالوند، شرایط تیم رفته رفته بهتر می گردد و برنامه بلندمدتی با او داریم. ایجاد آموزشگاه باشگاه خیبر پیگیری می گردد و می خواهیم اثری ماندگار از خودمان به جای بگذاریم.

مالک باشگاه خیبر خرم آباد در مورد انتخاب فراز کمالوند به عنوان سرمربی نو نماینده لرستان، با وجود آمار ضعیف این مربی در سال های اخیر اعلام کرد: کمالوند یک مربی جوان و باانگیزه است و تجربه و تعهد لازم را دارد. او سه تیم به لیگ برتر آورده و یک مربی بومی محسوب می گردد که با توجه به همه جهات، برترین گزینه برای سرمربیگری خیبر بود. کمالوند تا هر زمان که بخواهد، در خیبر خواهد بود.

عبدی درباره نقدها امید روانخواه از داوری و اینکه سرمربی سایپا گفته بود مالک خیبر برای ملاقات دو تیم هزینه زیادی نموده است، به خبرنگاران گفت: یک پنالتی ما را در این بازی نگرفتند. نمی خواهم به روانخواه پاسخ بدهم و آرزو می کنم همواره ظرفیت برد و باخت را داشته باشیم. داوری ملاقات با سایپا، قضاوت بازی ما با ملوان را بر عهده داشت که پنالتی ما را اعلام نکرد و بازیکن حریف را باید اخراج می کرد. خیبر بیشتر از هر تیم دسته اولی از اشتباهات داوری ضرر نموده است.

وی تیمداری در لیگ یک را سخت خواند و مطرح کرد: فضای خوبی بر فوتبال ایران حاکم نیست. باشگاه ها شرایط اقتصادی خوبی ندارند و خوشه طلایی در حساس ترین ملاقات، با بازیکنان امید خود با مس کرمان بازی کرد. سه ملاقات است که مس همین گونه و با توجه به شرایط تیم های مقابل نتیجه می گیرد و 9 امتیاز گرفته است. افکار عمومی همه چیز را تشخیص می دهند و نکته ماندگار، تأثیری است که بر جای می ماند. امیدوارم فدراسیون در 12 هفته پایانی بر بازی ها نظارت کند.

مالک باشگاه خیبر خرم آباد در مورد شرایط اقتصادی و امکانات این باشگاه اعلام کرد: خدا را شکر مشکل اقتصادی نداریم و در حد توان، تغییرات زیرساختی خوبی در یک سال اخیر ایجاد کردیم. هیچ وقت خواسته اقتصادی از مدیران استانی نداشتیم و می خواستیم شرایط زیرساختی مناسبی را فراهم نمایند. دولت سیزدهم نگاهی متفاوت با گذشته دارد و برای آموزشگاه باشگاه جلسات خوبی با استاندار لرستان داشته ایم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1230

به "مالک خیبر خرم آباد: خوشه طلایی با امیدهای خود به کرمان رفت؛ 9 امتیاز مس این گونه رقم خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالک خیبر خرم آباد: خوشه طلایی با امیدهای خود به کرمان رفت؛ 9 امتیاز مس این گونه رقم خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید