محدودیت پروازهای خارجی در ایام کرونا ، هواپیمایی کرندون

به گزارش مجله گیلاسفا، با شیوع کرونا هر کدام از هواپیمایی ها به ترتیب قوانین و مقررات خود را برای سفر به هر کدام از کشورها و مسیرهایی که در اختیار دارند اعلام می کنند. برای اطلاع از قوانین عمومی و کلی و مشاهده همه هواپیمایی ها می توانید صفحه محدودیت پروازهای خارجی در ایام کرونا را ببینید.

محدودیت پروازهای خارجی در ایام کرونا ، هواپیمایی کرندون

در ادامه این مقاله هم تمام اخبار و اطلاعات هواپیمایی کرندون را به همراه لیست آزمایشگاه های مورد تایید این هواپیمایی برایتان لیست کرده ایم. خواهشمندیم پیش از سفر تمام مقررات را به دقت مطالعه کنید و در اخیار همسفرانتان قرار دهید. این صفحه به محض ارائه اطلاعات نو از سمت هواپیمایی کرندون مداوم به روز خواهد شد.

اطلاعیه ها و بخشنامه های هواپیمایی کرندون

  • کلیه مسافران ایرانی که از تزریق دز دوم واکسن مورد تایید سازمان بهداشت جهانی آنها 14 روز گذشته باشد و کارت واکسن به زبان انگلیسی و دارای QR-Code به همراه داشته باشند؛ در راستا ایران-ترکیه-ایران می توانند بدون ارائه تست PCR سفر کنند.(بروزرسانی 14 فروردین 1401)
  • مسافران غیر واکسینه می توانند با ارائه گواهی منفی تست PCR با اعتبار 72 ساعت از پرواز خود استفاده کنند.(بروزرسانی 14 فروردین 1401)
  • تمام مسافرین قبل از مراجعه به کانتر پرواز باید برگه دریافت QR کد داشته باشند که با ثبت اطلاعات از طریق این لینک قابل دسترسی است.

آزمایشگاه های مورد تایید هواپیمایی کرندون

کلیه آزمایشگاه های تایید شده از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران جهت آزمایش تشخیص مولکولی PCR مسافران برون مرزی، مورد تایید این شرکت نیز می باشند.

صفحه آزمایشگاه های مورد تایید هواپیمایی ها

منبع: علی بابا
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1225

به "محدودیت پروازهای خارجی در ایام کرونا ، هواپیمایی کرندون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت پروازهای خارجی در ایام کرونا ، هواپیمایی کرندون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید