مصطفی صاحب جایزه بهترین کارگردانی فیلم کوتاه جشنواره کلکته شد

به گزارش مجله گیلاسفا، فیلم کوتاه مصطفی به کارگردانی علیرضا تیموری برنده جایزه بهترین کارگردانی فیلم کوتاه از جشنواره فیلم کلکته هندوستان شد.

مصطفی صاحب جایزه بهترین کارگردانی فیلم کوتاه جشنواره کلکته شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، فیلم کوتاه مصطفی به کارگردانی علیرضا تیموری و تهیه کنندگی پیمان شاه محمدی پیروز به کسب جایزه بهترین کارگردانی فیلم کوتاه از جشنواره IKSFF کلکته هندوستان شد.

پیمان شاه محمدی تهیه کننده و پخش کننده بین المللی فیلم کوتاه مصطفی در این باره شرح داد: مصطفی مورد استقبال جشنواره فیلم کلکته هندوستان نهاده شد و در چهار بخش مهم نامزد دریافت جایزه شد و در نهایت نیز جایزه بهترین کارگردانی و فیلم کوتاه را از آن خود کرد. از سه بخش نامزدی این فیلم می توان به بهترین فیلم کوتاه، بهترین فیلمبرداری و بهترین بازیگری اشاره نمود.

وی ادامه داد: فستیوال بین المللی IKSFF که تمرکز بر فیلم های کوتاه از سراسر دنیا دارد، هدفش توانمندسازی فیلم های کوتاه کشور های مختلف و پرورش رشد فیلم سازان تازه متولد شده است. مراسم اهدای جوایز در تاریخ 31 ژانویه 2021 برگزار گردید و این خبر به تازگی به دست ما رسیده است که از این بابت بسیار خرسند هستیم که این فیلم تا به امروز، در سطح بین الملل چندین پیروزیت چشمگیر را برای ما به ارمغان آورده است.

فیلم کوتاه مصطفی با همراهی سازمان فیلم منطقه جنوب و فیلم اینستیتوت سوئد در ایران ساخته شده است؛ که از مهمترین حضورهایش می توان به انتخاب در چهلمین دوره فستیوال بین المللی گوتنبرگ سوئد، برنده تندیس و دیپلم افتخار بهترین فیلم در فستیوال رومی استکهلم سوئد، راه یافته به بخش کرنر فستیوال بین المللی کن فرانسه و نمایش در دومین جشنواره گانداهارای پاکستان اشاره نمود.

در فیلم مصطفی سید سیف الاسلام هاشمی، فریبا طالبی، معصومه مرادی، محمد جبارنیا، مجید ملک پور، زینب هاشمی، حسن حیدری و داریوش فضلی به ایفای نقش پرداخته اند.

علاوه بر پیمان شاه محمدی که تهیه کننده و مجری طرح، مشاورکارگردان، تدوینگر و برنامه ریز فیلم است، علیرضا تیموری و کُرنلیا اسوِنسون نیز تهیه کنندگان مشترک این فیلم بین المللی هستند.

سایر عوامل فیلم نیز عبارتند از نویسنده و کارگردان: علیرضا تیموری، مدیر فیلمبرداری: مرتضی نجفی، مدیر صدابرداری: مهدی یگانه، آهنگساز: بهنود یخچالی، طراح گریم: آیدین فرضی، طراح لباس: آویدا امیری، مدیر فراوری: مریم قاسم آبادی، منشی صحنه: سپیده پریزن.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 679

به "مصطفی صاحب جایزه بهترین کارگردانی فیلم کوتاه جشنواره کلکته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصطفی صاحب جایزه بهترین کارگردانی فیلم کوتاه جشنواره کلکته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید