معاونان نوآوری، تسهیلات و برنامه ریزی صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شدند

به گزارش مجله گیلاسفا، در احکامی از سوی رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، معاونان نوآوری و توسعه فناوری، تسهیلات و تجاری سازی و برنامه ریزی این صندوق منصوب شدند.

معاونان نوآوری، تسهیلات و برنامه ریزی صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شدند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، علی وحدت، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی طی احکامی رضا قربانی را به عنوان معاون نوآوری و توسعه فناوری، روح اله ذوالفقاری را به عنوان معاون تسهیلات و تجاری سازی و یاسر عرب نیا را به عنوان معاون برنامه ریزی این صندوق منصوب کرد.

وحدت در حکم رضا قربانی، استفاده از قابلیت های صندوق نوآوری و شکوفایی برای حل مسائل کلان و راهبردی کشور، جریان سازی و توسعه فناوری های نوظهور و ایجاد هماهنگی بین نهادها، سازمان ها و ذینفعان تاثیرگذار بر توسعه فناوری ها را از اهم اهداف معاونت نوآوری و توسعه فناوری مطرح نمود.

از مهمترین اهداف معاونت تسهیلات و تجاری سازی صندوق نوآوری و شکوفایی نیز می توان به ارائه ضمانت نامه و انواع تسهیلات به شرکت های دانش بنیان و ایجاد نوآوری در ارایه خدمات متناسب به آنها، شبکه سازی و استفاده از ظرفیت نهاد های واسط مالی برای توسعه خدمات حمایتی صندوق و نیز ارائه تسهیلات به نهاد های مشخص شده در اسناد بالادستی اشاره کرد که روح اله ذوالفقاری مسئولیت آن را به عهده گرفته است.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی همچنین در حکم یاسر عرب نیا به عنوان معاون برنامه ریزی این صندوق، ارتقای کیفی فرآیندها، انجام مطالعات، تحلیل های راهبردی و برنامه ریزی برای تعالی و توسعه خدمات و نیز پایش و ارزیابی عملکرد صندوق نوآوری را از مهمترین اهداف این معاونت برشمرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 602

به "معاونان نوآوری، تسهیلات و برنامه ریزی صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاونان نوآوری، تسهیلات و برنامه ریزی صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید