مقامات هنگ کنگ لزوم سپری کردن دوره قرنطینه در هتل را برای تمامی مسافران لغو می نمایند

به گزارش مجله گیلاسفا، ایسنا/ براساس خبرهای منتشر شده، مقامات هنگ کنگ لزوم سپری کردن دوره قرنطینه در هتل را برای تمامی مسافران لغو می نمایند.

مقامات هنگ کنگ لزوم سپری کردن دوره قرنطینه در هتل را برای تمامی مسافران لغو می نمایند

مقام های هنگ کنگ پس از گذشت بیش از دو و نیم سال اعلام کردند، مقررات بحث برانگیز لزوم سپری کردن قرنطینه در هتل را برای تمامی مسافرانی که به این مکان سفر می نمایند، از 26 سپتامبر لغو خواهند کرد.

براساس مقررات نو، تمام مسافرانی که به هنگ کنگ سفر می نمایند، باید پس از رسیدن به هنگ کنگ، به مدت سه روز بر شرایط سلامت خود نظارت داشته باشند.

مسافرانی که وارد هنگ کنگ می شوند، می توانند سه روز نخست را در خانه یا مکانی به انتخاب خودشان سپری نمایند و حتی می توانند در این مدت به بیرون، مدرسه یا محل کار بروند اما ورود آنها به مکان های مشخصی همانند رستوران ها ممنوع است.

بعلاوه براساس قوانین نو افراد ملزم به ارائه نتیجه منفی آزمایش PCR قبل از سفر نخواهند بود و بجای آن باید 24 ساعت قبل از سفر آزمایش سریع آنتی ژن (RAT) را انجام دهند.

به گزارش سی ان ان مسافران بعلاوه باید در روزهای دوم، چهارم و ششم پس از ورود آزمایش PCR انجام دهند و در یک هفته نخست ورود به هنگ کنگ نیز باید هر روز آزمایش (RAT) انجام دهند.

این تغییر مقررات درحالی اعلام شده که اخیرا مقام های ژاپن از بازگشایی مرزهای کشور به روی گردشگران خبر دادند.

منبع: همگردی
انتشار: 4 مهر 1401 بروزرسانی: 4 مهر 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1321

به "مقامات هنگ کنگ لزوم سپری کردن دوره قرنطینه در هتل را برای تمامی مسافران لغو می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقامات هنگ کنگ لزوم سپری کردن دوره قرنطینه در هتل را برای تمامی مسافران لغو می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید