ملی پوشی که پرسپولیس او را می خواست سرباز شد ، من هم افت کردم فکری به حال این ماجرا بکنید!

به گزارش مجله گیلاسفا، بازیکن سابق پرسپولیس در واکنش به اینکه از لیگ قهرمان آسیا به استقلال ملاثانی در لیگ یک رسیده است، گفت: من بعد از پرسپولیس سرباز شدم و به فجر رفتم و فصل خوبی داشتم اما متاسفانه رباط دادم.

ملی پوشی که پرسپولیس او را می خواست سرباز شد ، من هم افت کردم فکری به حال این ماجرا بکنید!

ستقلال ملاثانی پس از شکست پر گل برابر سایپا در هفته سرانجامی لیگ آزاداگان، فصل را با رتبه یازدهم به سرانجام رساند. احسان علوان زاده پس از این مصاحبه گفت: بازی خوبی بود اما متاسفانه ما دو دفاع وسط هایمان را در اختیار نداشتیم و دو بازیکنی که دفاع آخر بازی می کردند، هافبک دفاعی های ما بودند و کمبود بازیکن داشتیم. بازی برای ما اهمیت زیادی نداشت اما مردانه جنگیدیم. فوتبال است و این اتفاقات؛ روز خوب مان نبود و نتوانستیم برنده شویم.

او در خصوص مسائل مالی استقلال ملاثانی توضیح داد: ما ابتدای فصل اسپانسری داشتیم و قرار بود کمک کند اما فقط گاهی هزینه سفر داد و درصدی به تیم ما پرداخت نشد. من فقط ده درصد دریافتی داشتم و تا اینجا هم به خاطر مربی ماندم. برخی از بازیکنان هم 20 درصد دریافتی داشتند اما بالاتر از 20 درصد نداشتیم.

علوان زاده ادامه داد: تیمی که حمایت نمی شود، تیم داری نکند بهتر است. البته مقصر این اتفاقات مالک استقلال ملاثانی نبود و تقصیر اسپانسر بود که وعده و وعیدهایی داد که نتوانست به آن عمل کند و تیم ضربه خورد.

بازیکن سابق پرسپولیس در واکنش به اینکه از لیگ قهرمان آسیا به استقلال ملاثانی در لیگ یک رسیده است، گفت: من بعد از پرسپولیس سرباز شدم و به فجر رفتم و فصل خوبی داشتم اما متاسفانه رباط دادم. سال بعد با تیم فجر به لیگ برتر برگشتم اما متاسفانه دوباره دچار مصدومیت شدم. با این اتفاقات حدود دو سال بازی نکردم و در نهایت به تیم شهر خودم آمدم و خوشبختانه در حال بازگشت به روزهای خوب هستم. امیدوارم فصل بعد بتوانم در لیگ برتر بازی کنم.

او در خصوص تاثیر خدمت سربازی روی عملکرد بازیکنان بیان کرد: متاسفانه بیشتر بازیکنان در اوج سرباز می شوند و کنار می روند و من هم در اوج بودم که به لیگ یک رفتم و مصدوم شدم. احمدرضا زنده روح هم سالی که به فجر آمد، از پرسپولیس پیشنهاد داشت اما به این تیم آمد و متاسفانه شرایط روحیه خوبی نداشت؛ او در لیگ برتر بازی می کرد و به تیم ملی دعوت شد و از پرسپولیس پیشنهاد داشت اما به زور سرباز شد. باید یک فکری برای سربازی کنند تا بازیکنان افت نکنند.

علوان زاده در واکنش به اینکه فجرسپاسی در زمان حضور در لیگ برتر در پی جذب بازیکنان مشمول بود، گفت: چند بازیکن مثل امید نورافکن و دانشگر می خواستند سرباز شوند و تیم فجر دنبال آنها بود اما با وجود اینکه می خواستند سرباز شوند، پیشنهاد مالی داده بودند که متاسفانه فجر پول آنچنانی نداشت که به آنها پرداخت کند و نتوانست سرباز بگیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 خرداد 1402 بروزرسانی: 5 خرداد 1402 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1426

به "ملی پوشی که پرسپولیس او را می خواست سرباز شد ، من هم افت کردم فکری به حال این ماجرا بکنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوشی که پرسپولیس او را می خواست سرباز شد ، من هم افت کردم فکری به حال این ماجرا بکنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید