ویزای کانادا: نظرسنجی ها نشان می دهند سه چهارم کانادایی ها کارهای بانکی خود را به صورت آنلاین انجام می دهند

به گزارش مجله گیلاسفا، نتایج یک نظرسنجی تازه نشان می دهد که بیش از سه چهارم مردم کانادا فعالیت های بانکی خود را به وسیله روش های دیجیتال و به صورت آنلاین انجام می دهند که نسبت به آمار 68 درصدی دو سال پیش، افزایش نشان می دهد.

ویزای کانادا: نظرسنجی ها نشان می دهند سه چهارم کانادایی ها کارهای بانکی خود را به صورت آنلاین انجام می دهند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

این نظرسنجی که به وسیله انجمن بانکداران کانادایی صورت گرفته است نشان می دهد بیش از 53 درصد از شرکت نمایندگان اعلام نموده اند بانکداری آنلاین متداول ترین روش مورد استفاده برای انجام کارهای بانکی آنهاست.

بعلاوه این نظرسنجی دوسالانه نشان داد که دومین روش کاربردی بانکداری مورد استفاده مردم خدمات اپلیکیشن موبایلی است که حدود 23 درصد گفته اند از این خدمات استفاده می نمایند.

فقط 12 درصد از شرکت نمایندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که به صورت حضوری کارهای بانکی خود را به انجام می رسانند و 10 درصد هم گفته اند که با استفاده از ماشین های بانکی و ABMها کارهایشان را انجام می دهند.

انجمن بانکداران کانادایی می گوید این موضوع نشان دهنده یک تغییر اساسی از 16 سال پیش تا به امروز است. در آن موقع که اولین نظرسنجی انجمن انجام شد حدود 40 درصد از شرکت نمایندگان گفته بودند که آنها به طور عمده از خدمات ماشین های ABM استفاده می نمایند، 30 درصد به صورت حضوری به شعبات مراجعه نموده و تنها 16 درصد از خدمات آنلاین استفاده می نمایند.

این نظرسنجی آنلاین از 4000 کانادایی بزرگسال در دسامبر 2018 به انجام رسید.

با توجه به استانداردهای مورد پذیرش خدمات نظرسنجی، نمی توان برای نظرسنجی های آنلاین حاشیه خطا در نظر گرفت زیرا آنها به طور تصادفی از مردم نمونه برداری نمی نمایند.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 954

به "ویزای کانادا: نظرسنجی ها نشان می دهند سه چهارم کانادایی ها کارهای بانکی خود را به صورت آنلاین انجام می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: نظرسنجی ها نشان می دهند سه چهارم کانادایی ها کارهای بانکی خود را به صورت آنلاین انجام می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید