هشدار وزیر خارجه روسیه به آمریکا و دبیرکل سازمان ملل (تور روسیه ارزان)

به گزارش مجله گیلاسفا، وزیر خارجه روسیه بر وظیفه آمریکا و دبیر کل سازمان ملل برای تضمین شرکت همه هیاتهای اعزامی کشورها در نشستهای مجمع عمومی سازمان ملل تاکید نمود.

هشدار وزیر خارجه روسیه به آمریکا و دبیرکل سازمان ملل (تور روسیه ارزان)

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در یک مصاحبه یادآور شد، آمریکا و آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل موظف به تضمین شرکت همه هیاتهای اعزامی به سازمان ملل در نشستهای مجمع عمومی هستند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، لاوروف در پاسخ به این سوال که آیا آمریکا برای هیات اعزامی روسیه به این رویداد ویزا صادر نموده است یا خیر گفت: آمریکایی ها وظایفی دارند دبیر کل سازمان ملل موظف شرکت همه هیاتهای اعزامی در رویدادهای این سازمان از جمله در نشستهای مجمع عمومی سازمان ملل را تضمین کند.

پیشتر آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا گفته بود، سفارت روسیه در ایالات متحده آمریکا از وزارت امور خارجه آمریکا درخواست صدور ویزا برای سفر لاوروف و دیگر اعضای هیات اعزامی روسیه به مجمع عمومی سازمان ملل را مطرح نموده است.

لاوروف تاکید نمود از همکارانش خواسته است هنوز به طور رسمی به آمریکا یادآوری نکنند، هیات روسیه برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل احتیاج به ویزا دارد و هنوز زمان به جای مانده است.

هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل از 13 سپتامبر در مقر سازمان ملل در نیویورک گشایش می یابد. بر طبق برنامه ریزی، مناظرات عمومی مجموع عمومی قرار است در 20 سپتامبر شروع شوند. واشنگتن تا امروز همچنان برای هیات روسیه و خبرنگاران همراهی کننده آن ویزا صادر ننموده است.

وزیر خارجه روسیه گفت: هنوز زمان باقی است. من به همکارانم گفتم که دیگر احتیاجی به یادآوری نیست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 شهریور 1401 بروزرسانی: 22 شهریور 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1314

به "هشدار وزیر خارجه روسیه به آمریکا و دبیرکل سازمان ملل (تور روسیه ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار وزیر خارجه روسیه به آمریکا و دبیرکل سازمان ملل (تور روسیه ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید